anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema reincarcare optiune 5euro din My Orange

Marius001
Începător
Buna ziua! Pe data de 22 ianuarie am vrut sa imi incarc optiunea de 5euro din My Orange, aplicatia nu functiona pe ramura reincarcari, fapt confirmat telefonic si de unul dintre operatorii Orange. Ulterior am incercat sa activez optiunea de pe site-ul Orange, la ramura Incarcari Orange PrePay. Mi s-a confirmat activarea optiunii pe site, am confirmat si din aplicatia ING pentru plata, unde am vazut ca mi s-au luat si banii, dar optiunea nu se mai activa, mesajul de confirmare pe telefon nu mai ajungea. Deci am vorbit initial cu un operator, mi-a zis sa intru in aplicatia MyOrange sa atasez print cu tranzactia la sectiunea contact in aplicatia MyOrange. Inchid apelul, intru in aplicatie unde mi-a zis operatorul si iar surpriza: "in curs de conectare.." si asa ramane, deci nu am putut atasa nimic. Sun din nou, operatorul imi zice ca e o problema si voi fi sunat in 20 minute.Trec 2 ore si nimeni nu ma suna. Al treilea apel nu l-am mai putut face deoarece ulterior am aflat ca se pot face doar 2 apeluri gratis la serviciul clienti. Sun de pe alt telefon, operatorul imi spune sa trimit mail cu print tranzactie si problema se va rezolva. Trimit mail, astept pana astazi 25 ianuarie si nimic, niciun raspuns. Astazi, avand nevoie sa efectuez apeluri, incerc sa activez iarasi optiunea, de data asta direct din aplicatia ING. Iarasi mi se iau banii, pe telefon nu primesc nicio confirmare. Sunt client Orange de aprox. 16 ani..
6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
@Marius001, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai decsris-o. La ce adresă de e-mail ai trimis sesizarea și capturile de ecran? Ai mai încercat să trimiți și diect din aplicație?

arsradu
#StarMember
Banuiesc ca ai incercat deja sa treci telefonul in mod avion si inapoi, nu? Ideea e doar sa faci o reintrare in retea. Ma gandesc ca semnal ar trebui sa fie suficient cat sa primesti un SMS... Plus ca, problema nu pare sa fie SMS-ul in sine, cat activarea. E prima data cand aud de problema asta. Reincarcarile au mai avut delay si la mine, dar niciodata mai mult de cateva minute, indiferent de unde as face reincarcarea (My Orange app, My Orange site, sau ING homebank). Sa nu fie ceva pe cont mai degraba... Si din pacate, cum ai zis si tu, daca suni acum, te costa 0.55 euro/apel. E bine ca macar pe tine te anunta. Pe mine de la o vreme nici macar nu ma mai anunta ca urmeaza sa fiu taxat. Ma taxeaza si cu asta basta. Ceea ce nu-mi place deloc. Dar sper ca s-a rezolvat intre timp. In mod normal, as fi sugerat reinstalarea aplicatiei. Dar ai deja o reincarcare in pending, facuta de pe site. Deci nu ar ajuta cu nimic reinstalarea aplicatiei. Plus ca ai deja banii luati pentru acea reincarcare. Singura solutie e sa iei legatura din nou cu cei de la relatii clienti, saaau, daca poti, sa faci un drum intr-un Orange Shop.
Client Orange

Viocat
Senior certificat
Ai incercat si un restart la telefon. Daca ai capturile cu platile sau extras din ing eu as reinstala si aplicatia. Ai cu ce face dovada platilor. Sa ne spui cum ai rezolvat. Sper sa se rezolve rapid!

Marius001
Începător
Mail-ul l-am trimis pe adresa comunicata de operatorul Orange: serviciul.clienti@orange.ro .Restart telefon/reintrare in retea am facut, desi nu are vreo legatura. La *133# cand apelez imi trimite mesaj corect inapoi, dar optiunea nu este activata. Mesaje pot primi. Mentionez faptul ca la reincarcarea esuata de astazi din aplicatia ING, mi-au intrat banii inapoi in cont dupa aprox. o ora, dar la reincarcarea de pe 22ianuarie de pe site-ul Orange, nu mi-au intrat banii inapoi in cont, in aplicatia ING tranzactia fiind ramasa de pe 22ianuarie in asteptare.

Viocat
Senior certificat
Faptul ca primesti mesaje este corect, asa se intampla atunci cand esti in perioada de gratie. Din aplicatia myorange nu ai incercat sa faci reincarcarea? Banii iti vor reveni si ptr tranzactia din 22 ianuarie cei care sunt in asteptare in maxim 10 zile(nu mai retin daca sunt lucratoare sau calendaristice).

IonelLionel
Junior
Ar fi mai bine sa faci o sesizare in MyOrange fiindcă acolo e cel mai simplu sa iei legătura cu un operator