la 04-01-2023 11:56 PM
mi sa blocat cartela de la cod pin puk
05-01-2023 12:09 AM - editat 05-01-2023 12:10 AM
@andreea88 : Bun venit în Comunitate. Nu ai nevoie de operator pentru codul PUK. Îl poți obține fie din contul tău MyOrange (dacă ai creat unul), fie apelând meniul *100#, submeniul 5, opțiunea 5. Introduci numărul de telefon și afli codul PUK. Mai multe detalii găsești aici. Succes.
la 05-01-2023 05:22 AM
ed ca am blocato definitiv
ce fac?
la 05-01-2023 07:48 AM
Salutare!
Sună la 300 sau 0474300300 ( din orice rețea, acum după ora 8, apoi formezi 1-1-1-0 sau 5-2-0 și cere ajutorul.
Baftă!
la 05-01-2023 08:47 AM
@andreea88: Atunci mai repede ajungi într-un Orange Shop pentru a primi un alt SIM, în schimbul celui vechi. Cel actual este irecuperabil. Varianta telefonică +curier te va întârzia prea mult. Revino pe topic dacă te mai putem ajuta cu ceva.
la 05-01-2023 10:47 AM
In varianta web a MyOrange (la cartele SIM) nu iti apare codul PUK? Cat am avut cont activ (sunt portat) puteam vedea codurile PUK de la toate numerele pe care le administram.
la 05-01-2023 01:14 PM
Din cate inteleg eu, cartela e blocata de tot... Adica a introdus deja codul PUK gresit (de 10 ori parca era...?).
In cazul asta, singura solutie e inlocuirea SIM-ului intr-un Orange Shop.
la 05-01-2023 01:26 PM
Formularea este putin ambigua: "mi sa blocat cartela de la cod pin puk". Eu am mers pe varianta ca a gresit PIN-ul (adica primul cod) de 3 ori. Daca a gresit si cele 10 "sanse" de a introduce corect codul PUK, atunci da, unica varianta este sa ajunga la un magazin Orange pentru inlocuire (SIM-ul este dezactivat permanent).
la 05-01-2023 01:35 PM
Da, asa e. Doar ca la postarea lui FLo de mai sus, zicea ca a blocat-o definitiv... Am presupus ca a incercat deja si metoda cu PUK-ul, si pentru un motiv anume, n-a reusit sa deblocheze cartela, sau a introdus deja PUK-ul gresit de 10 ori si cartela s-a blocat definitiv.
@andreea88 cred ca o sa avem nevoie de o confirmare aici. 🙂 Ai incercat varianta cu PUK-ul? Ai reusit sa deblochezi asa? Sau ai introdus deja PUK-ul gresit si cartela s-a blocat definitiv?
Te asteptam cu mai multe informatii.
la 05-01-2023 01:40 PM
Din cele declarate ulterior de @andreea88 se pare că "am blocato definitiv, ce fac?". Așadar simplu: alta nouă.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor