anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

la ora acesta cum dau de un operator orange

andreea88
Începător

mi sa blocat cartela de la cod pin puk

9 Răspunsuri 9

FLo1
#StarMember

@andreea88 : Bun venit în Comunitate. Nu ai nevoie de operator pentru codul PUK. Îl poți obține fie din contul tău MyOrange (dacă ai creat unul), fie apelând meniul *100#, submeniul 5, opțiunea 5. Introduci numărul de telefon și afli codul PUK. Mai multe detalii găsești aici. Succes.

andreea88
Începător

ed ca am blocato definitiv

ce fac?

 

Salutare!

Sună la 300 sau 0474300300 ( din orice rețea, acum după ora 8, apoi formezi 1-1-1-0 sau 5-2-0 și cere ajutorul.

Baftă!

@andreea88: Atunci mai repede ajungi într-un Orange Shop pentru a primi un alt SIM, în schimbul celui vechi. Cel actual este irecuperabil. Varianta telefonică +curier te va întârzia prea mult. Revino pe topic dacă te mai putem ajuta cu ceva.

Pololică
#StarMember

In varianta web a MyOrange (la cartele SIM) nu iti apare codul PUK? Cat am avut cont activ (sunt portat) puteam vedea codurile PUK de la toate numerele pe care le administram.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Din cate inteleg eu, cartela e blocata de tot... Adica a introdus deja codul PUK gresit (de 10 ori parca era...?).

In cazul asta, singura solutie e inlocuirea SIM-ului intr-un Orange Shop.

Client Orange

Formularea este putin ambigua: "mi sa blocat cartela de la cod pin puk". Eu am mers pe varianta ca a gresit PIN-ul (adica primul cod) de 3 ori. Daca a gresit si cele 10 "sanse" de a introduce corect codul PUK, atunci da, unica varianta este sa ajunga la un magazin Orange pentru inlocuire (SIM-ul este dezactivat permanent).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, asa e. Doar ca la postarea lui FLo de mai sus, zicea ca a blocat-o definitiv... Am presupus ca a incercat deja si metoda cu PUK-ul, si pentru un motiv anume, n-a reusit sa deblocheze cartela, sau a introdus deja PUK-ul gresit de 10 ori si cartela s-a blocat definitiv.

@andreea88 cred ca o sa avem nevoie de o confirmare aici. 🙂 Ai incercat varianta cu PUK-ul? Ai reusit sa deblochezi asa? Sau ai introdus deja PUK-ul gresit si cartela s-a blocat definitiv?

Te asteptam cu mai multe informatii.

Client Orange

Din cele declarate ulterior de @andreea88  se pare că "am blocato definitiv, ce fac?". Așadar simplu: alta nouă.