anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De cand sunteti clienti Orange?

Miha_Z
#StarMember
Eu sunt abonat Orange de 13 ani si vreo 4 ani am avut si cartela Pre Pay. In aceasta perioada am avut si 6 abonamente pentru membrii familiei si in mare parte am fost multumita de aceasta retea si de beneficiile oferite. Voi de cat timp sunteti in retea? Sunteti multumiti de ce primiti?
533 Răspunsuri 533

Boggy
Începător
Eu am 10 abonamente pe numele meu si 4 abonamente pe numele soției printre care și abonament tv si vreau sa zic ca sunt foarte multumit de serviciile orange si niciodată nu as renunta la ei

Levente
Începător
de 8 ani sunt abonat la Orange ... n-am avut problema .. sunt extrem de Multumit !

Neaplicabil
Eu am 6 ani dar vad ca au inceput sa mai taie din beneficii...cred ca o sa caut alta companie.

CatallinB
Începător
Sunt si eu abonat de aproape 6 ani, dar abia astept sa plec de la Orange Imi incep si eu povestea in felul urmator: Pe data de 26.07, satul fiind de problemele pe care le am cu semnalul, abonat fiind la reteaua Orange, si de costurile ridicate pentru niste servicii de o calitate medie, cu inima indoita am fost la RCS-RDS si am facut o cerere de portare, consolandu-ma cu gandul ca daca tot beneficiez de servicii de calitate indoielnica, macar sa platesc 5 euro abonamentul, nu 25 cum platesc la Orange. A doua zi, pe 27.07, am fost contactat de catre doamna Georgiana Rusu, care mi-a facut o oferta destul de interesanta. In urma discutiei cu dumneaei, eu trebuia sa ma duc sa anulez cererea de portare pe care am facut-o la RCS-RDS si sa o anunt pe dansa dupa ce se anuleaza cererea pentru a-mi activa oferta pe care mi-o propusese cu o zi inainte. De buna credinta, am fost si am facut o cerere la RDS pentru anularea cererii de portare, iar dup ace am primit raspunsul celor de la RDS ca au acceptat cererea mea de portare, am incercat sa o contactez pe doamna Georgiana Rusu, la numarul de telefon pe care mi l-a lasat in mailul cu oferta, dar dansa nu a raspuns. M-am gandit ca poate este ocupata cu un alt client, asa ca am incercat si in zilele urmatoare dar degeaba. Vazand ca nu o pot contacta telefonic, am incercat sa o contactez pe mail, dar si de data aceasta m-am lovit de nepasarea dansei si nu am primit nici un raspuns. Satul fiind sa astept sa ma sune dansa, am apelat numarul 300 si am intrat in legatura cu un coleg de-al dansei caruia i-am povestit toata intamplarea. Dansul mi-a spus atunci ca o va contacta pe doamna Georgiana si o va ruga pe aceasta sa ma contacteze in urmatoarele 24 de ore, dar nici pana in ziua de azi, nici dansa si nici altcineva de la orange nu m-a contactat. Trecand peste faptul ca pentru a beneficia de o oferta decenta ca si client vechi al companiei Orange trebuie sa incerci intai sa pleci din retea, actiunile pe care reprezentantii Orange le desfasoara mi se par mie ca de fapt incearca sa tina clientii cat mai mult in retea ducandu-I cu zaharelul, nu oferindu-le ceva palpabil. Asadar fratilor, sfatul meu este sa plecati cat mai repede din aceasta retea care se pare ca are oameni angajati doar ca sa-si bata joc de clienti, clienti care pana la urma le platesc salariul.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@CatallinB îmi pare rău pentru această situație. Vom lua legătura cu colega noastră și te vom contacta.

Neaplicabil
Am aproape 6 ani in reteaua orange si incep a mi pune intrebari, daca sa mai stau sau nu in retea...la un abonament de 30 euro sunt foarte dezamagit de ofertele lor.1.ptr a cumpara un tel. nou ,oferte "ciuciu" 2.oferta internet...nesatisfacator. Intradevar, ca sunt un om corect, stau bine pe semnal,dar si celelalte companii sunt ok pe semnal. Asa ca, decizia tinde spre schimbarea retelei.

Miha_Z
#StarMember
@Daniel_1 si eu ca si tine am avut multi ani abonamente de 30 de Euro pentru ca faceam achizitii de mobile performante si costul ridicat al abonamentului scadea semnificativ costul mobilului. Intr-adevar si eu priveam nemultumita la abonamentele de 15 Euro care aveau mai multe resurse decat abonamentul meu, dar acest lucru se justifica prin achizitia mobilului la un pret considerabil redus. Am inceput sa iau mobile la liber de la diverse firme si acum am un abonament de 5Euro si sunt foarte multumita de alegerea facuta. Poti incerca si tu acest lucru si nu vei fi dezamagit.

Vio73
#StarMember
@Daniel_1, Fiecare alege ce i se potrivește mai bine, că de aia ai această posibilitate. Și eu am semnal bun si de la ceilalți operatori, dar nu-i parcă niciunul ca Orange!

Anca07
#StarMember
Inainte de a face o alegere, te sfatuiesc sa cantaresti bine optiunile. Am prieteni care au regretat portarea in alte retele din orange, si s-au reintors. Au facut acest lucru sub impulsul momentului, si au regretat pentru ca avand ceva cu care sa compare, si-au dat seama ca era mai bine la orange overall:) poti folosi punctele thank you pentru achizitia unui telefon, sau cum zice si Miha te poti orienta catre un alt abonament. Te sfatuiesc sa mergi intr-un orage shop si sa vorbesti cu colegii de acolo, sa vezi ce oferte iti vor face. Succes!

Eduard280694
Junior
Sunt in retea de aproximativ 12-13 ani. Sunt foarte multumit

Zolyta
Junior
Super inseamna ca esti foarte multumit bravo

Zolyta
Junior
Sunt abonat de 1an si 9 luni si sunt foarte multumit de serviciile de la orange

abys
Începător
2ani si ceva ....sunt foarte mulțumi de servicii si promptitudine

Cristian_4
Începător
de peste 15 ani

Andrei_6
Începător
De 11 ani sunt utilizator Orange