Sunt si eu abonat de aproape 6 ani, dar abia astept sa plec de la Orange
Imi incep si eu povestea in felul urmator:
Pe data de 26.07, satul fiind de problemele pe care le am cu semnalul, abonat fiind la reteaua Orange, si de costurile ridicate pentru niste servicii de o calitate medie, cu inima indoita am fost la RCS-RDS si am facut o cerere de portare, consolandu-ma cu gandul ca daca tot beneficiez de servicii de calitate indoielnica, macar sa platesc 5 euro abonamentul, nu 25 cum platesc la Orange. A doua zi, pe 27.07, am fost contactat de catre doamna Georgiana Rusu, care mi-a facut o oferta destul de interesanta. In urma discutiei cu dumneaei, eu trebuia sa ma duc sa anulez cererea de portare pe care am facut-o la RCS-RDS si sa o anunt pe dansa dupa ce se anuleaza cererea pentru a-mi activa oferta pe care mi-o propusese cu o zi inainte.
De buna credinta, am fost si am facut o cerere la RDS pentru anularea cererii de portare, iar dup ace am primit raspunsul celor de la RDS ca au acceptat cererea mea de portare, am incercat sa o contactez pe doamna Georgiana Rusu, la numarul de telefon pe care mi l-a lasat in mailul cu oferta, dar dansa nu a raspuns. M-am gandit ca poate este ocupata cu un alt client, asa ca am incercat si in zilele urmatoare dar degeaba. Vazand ca nu o pot contacta telefonic, am incercat sa o contactez pe mail, dar si de data aceasta m-am lovit de nepasarea dansei si nu am primit nici un raspuns. Satul fiind sa astept sa ma sune dansa, am apelat numarul 300 si am intrat in legatura cu un coleg de-al dansei caruia i-am povestit toata intamplarea. Dansul mi-a spus atunci ca o va contacta pe doamna Georgiana si o va ruga pe aceasta sa ma contacteze in urmatoarele 24 de ore, dar nici pana in ziua de azi, nici dansa si nici altcineva de la orange nu m-a contactat.
Trecand peste faptul ca pentru a beneficia de o oferta decenta ca si client vechi al companiei Orange trebuie sa incerci intai sa pleci din retea, actiunile pe care reprezentantii Orange le desfasoara mi se par mie ca de fapt incearca sa tina clientii cat mai mult in retea ducandu-I cu zaharelul, nu oferindu-le ceva palpabil.
Asadar fratilor, sfatul meu este sa plecati cat mai repede din aceasta retea care se pare ca are oameni angajati doar ca sa-si bata joc de clienti, clienti care pana la urma le platesc salariul.