anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comandă trimisă la mișto! Orange refuză returul, deși spune că-l face!

FGG
Junior

Sunt abonat la Orange de peste 24 de ani! N-am crezut că odată cu trecerea timpului, compania, în loc să-și manifeste respectul, își arată disprețul față de clienți!

Pe scurt, povestea mea: în octombrie 2022 m-am trezit cu câte 1 euro în plus la fiecare dintre cele 5 numere de telefon, care îmi compun abonamentul Orange Family. Când am realizat această creștere, făcută fără acordul meu, am reclamat, dar mi s-a spus că că aș fi fost anunțat. Evident că acest lucru nu s-a întâmplat, dar, din comoditate, am închis ochii. Mi s-a sugerat să revin în luna august, căci atunci mi se poate lua acel euro, dacă prelungesc contractul! OK! Am sunat la sfârșitul lui august și cu chiu, cu vai am convenit să mi se reducă abonamentul cu doar 3 din cei 5 euro adăugați peste noapte! Aici nu mai e vorba de bani, e vorba de principiu. Ulterior, mi s-a spus că mă va suna cineva să-mi facă o ofertă, pentru că, la vechimea la Orange, pot primi o ofertă personalizată.

M-a sunat peste câteva zile cineva de la departamentul de fidelizare de la Orange care mi-a făcut o ofertă, mai degrabă de luat pielea de pe mine, nicidecum de fidelizare! Care suna așa: reducere a abonamentului cu doar 3 euro, două aparate Xiaomi Note 12 pentru care să plătesc câte 866,5 lei (la altex costă 799 de lei), în rate, timp de 2 ani, și un aparat Samsung Galaxy A 14 5 G, pentru care să plătesc 118 lei, la sosirea curierului. În plus mi s-au luat toate punctele accumulate în cont, ceva la peste 80 de euro! Deci, asta înseamnă ofertă de fidelizare la un abonament cu 5 numere de telefon, televiziune prin cablu și net! Am zis OK, asta e! Sunt prea vechi la Orange ca să mai plec de aici! Probabil că așa au gândit și angajații de acolo, atunci când mi-au făcut oferta, oferindu-mi mai mult dezavantaj, decât avantaj!

Doar că, după sosirea curierului, am constatat că în loc de Samsung 5 G, m-am trezit cu Samsung 4 G. Chestie care am aflat-o telefonic, deoarece pe factură nu era făcută această precizare! Am solicitat, în acest caz, să returnez aparatul 4 G pentru a-l primi pe cel despre care discutasem, anume 5 G! De aici a început circul! Am fost sunat de altcineva de la Orange ca să-mi spună că, în acest caz, trebuie să mai plătesc niște bani! Au început frustrările mele. Am rugat, în acest caz să vină curierul înapoi să-mi ia toată comanda. În aceeași zi, adică pe 30 august! Mi s-a zis că nu se poate. Am cerut s-o returnez eu! Nici asta nu se poate! Mi s-a zis să aștept c-o să vină un curier! Azi suntem în 11 septembrie, iar curierul nu a venit și, înțeleg că nici nu va veni! Abia pe 8 septembrie, am fost sunat de la Orange să mi se spună că mi se vor face corecțiile pe cont pentru că s-a greșit comanda la curier! Evident că respectivul nu a fost în stare nici măcar să-și ceară scuze! 

Am solicitat în acestă perioadă rezilierea contractului, pentru a mă putea porta la altă firmă, care avea o ofertă foarte bună! Abia pe 8 septembrie, când campania la firma concurentă era pe final, am fost anunțat că pot să fac cerere de portare. Am re-explicat ce s-a întâmplat, iar angajatul o tot dădea înainte că de acum pot să mă portez! Evident, vorbe fără acoperire!  Mai rar așa dispreț față de un client al companiei cu un abonament așa de generos și vechi de peste 24 de ani!

Acum mă aflu în următoarea situație: curierul nu a venit, fetele mele, gemene de 13 ani, mă întreabă zilnic când vin telefoanele (căci pentru ele erau cele două Xiaomi), de portat nu mai am timp s-o fac, punctele din cont nu mai există, banii i-am dat la curier, dar nu mi-au fost returnați desi am dat datele bancare! Mai rar așa atitudine a unei companii ”serioase”. Am primit 3 SMS-uri de la ei prin care îmi solicită să le dau datele bancare! 3 SMS-uri la date diferite. După ce le trimit mail, îmi trimit mesaje cum că situația mea se află în atenția lor. Iar când vorbesc cu ei, oamenii se bâlbâie, nu știu să vorbească, nu știu să vadă ce am vorbit anterior, deși toate discuțiile se consemnează la ei. Plus că sunt înregistrate! Oamenii sunt praf!

Nu mai zic că telefoanele mi-au fost livrate la muncă și tot de la muncă trebuie să-mi fie ridicate! De peste o săptămână stau cu frica în sân să nu-mi dispară! Le am ambalate exact cum mi le-au trimis ei! Stau să păzesc niște telefoane nou-nouțe, mi-au golit contul de puncte, mi-au luat și banii pentru un aparat pe care nu-l folosesc, și n-am cu cine să mă cert! La telefon îi prinzi greu și sunt paraleli cu viața, un șef care să răspundă de toate bâlbele astea nu există, mă simt sechestrat și jecmănit de Orange!

Nici un pic de empatie, de asumare a unei situații, de tratare cu răspundere a clientului.

Am scris și la ANPC! De acolo mi s-a spus că de caz se va ocupa Comisariatul Alba! ”Având în vedere faptul că în conformitate cu Ordinul Președintelui A.N.P.C. nr.139 / 07.03.2023, reclamațiile privind operatorul economic Orange se cercetează de către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Alba, reclamația
dumneavoastră a fost transmisă către Comisariatul mai sus menționat”. 

Acum, aștept ca să intervină comisarii pentru Protecția Consumatorilor de la Alba!!! Pentru că e vorba de Orange!

 

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Niciodată nu fac prelungire la telefon, ci doar online sau dacă fac la telefon, cer pe email să văd și să-mi dau sau nu acceptul la anexa contractului, după ce o citesc.

Nu le iau apărarea, dar greșeli fac toți, poate din neștiință sau rea voință și trebuie să o luăm ca atare. De-aia am spus că cel mai bine este să dai comandă online și nu te doare capul. Am citit undeva prin presă ,,povestea ta "și îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, dar trebuie să înțelegi că aici e vorba de oameni și de calitatea lor. Și la alții dacă vei merge, tot oameni sunt și acolo, buni sau răi. Din păcate, calitatea a scăzut în toate domeniile de activitate și asta nu ține de o anume companie de telefonie, ci de țara în care trăim.

Sper să se rezolve în beneficiul tău cât mai curând situația explicată aici!

Succes!

arsradu
#StarMember

Salut,

Asa ghinion...mai rar. 😞 Sincer imi pare rau pentru toate neplacerile.

Maririle abonamentelor au fost intr-adevar anuntate. Ar trebui sa existe o mentiune pe una dintre paginile facturii de dinaintea maririi propriu-zise. De exemplu, daca marirea s-a facut pe factura din August, pe factura din Iulie ar trebui sa existe o mentiune (posibil pe pagina a doua a facturii) cum ca, incepand cu luna viitoare, se va aplica o marire de 1 euro/serviciu, cu posibilitatea de a contacta serviciul clienti pentru a-ti exprima dezacordul cu privire la modificarea respectiva.

Singurul lucru pe care pot sa ti-l recomand, dar stiu ca cel mai probabil n-o sa ma asculte nimeni, ar fi sa-ti treci frumos toate numerele pe prepay, iar daca ai nevoie de telefoane, sa le iei eventual cu un card de credit, in rate, de oriunde.

Stiu ca nu e o parere foarte populara, dar ca si client Prepay, pot sa-ti spun ca e cea care iti va da cele mai putine dureri de cap. Si asta pentru simplul motiv ca nu implica un abonament. In momentul in care ai abonament, lucrurile se complica. Mult.

Mie unul imi plac lucrurile simple, motiv pentru care am ales Prepay. 🙂

Client Orange

@arsradu omul nu a cumpărat online, i-au fost trimise de la fidelizare.

@FGG esti sigur ca ai primit acel model de Xiaomi, pentru ca Orange nu comercializează acel model ci doar Xiaomi Redmi Note 12 PRO? 

Vechimea in rețea contează doar pentru reduceri si bonusuri, in rest poți sa ai si 2 si 5 si 10 ani in rețea, lucrurile se rezolva tot in același fel. Se rezolva mai greu, dar se rezolva, ce nu știi tu la fel ca si majoritatea, cei de la 300 nu prea au acces la tot ce este pe contul tau, pe viitor pentru astfel de probleme, cel mai bine suni agentul care ti- făcut ofertarea sau scrii in secțiunea contact. https://www.orange.ro/contact/

Daca ai făcut o sesizare la ANPC va trebui sa aștepți rezolvarea ei, poate si 45 de zile, termen maxim legal.
Daca telefoanele sunt la munca de ce nu le duci acasă? Ziceai mai sus ca fetele tale așteaptă acele telefoane?

Mi-am dat seama dupa (nu stiu de ce am avut impresia ca a comandat online), motiv pentru care am si sters paragraful respectiv.

Client Orange

Nu le duc acasdă pentru că aștept curierul să vină să le ia! Aici le-a adus, de aici le ia! Și peste zi sunt la birou!

Deci vrei sa returnezi tot ce ai primit?
Si pana la urma ce model de telefon ai primit?

Am primit Samsung Galaxy A 14 - 4 G, în loc de 5 G! Deși îmi spusese că-mi trimite 5 G! Am zis să facă schmbarea, crezând că e greșeală de la ei, după care o deșteaptă a înmceput să-mi povestească despre prețuri, adică să mai dau bani!

GeorgianaD
Moderator

Salut, @FGG !

Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Am verificat și noi și îți confirmăm faptul că aceasta se găsește în atenția colegilor.

Priviți cu atenție sau cu atenție și îngrijorare? M-am săturat să regretele astea! Nici măcar scuze nu primesc pentru bulibășeala asta!