Hello,
Am si eu nevoie de un raspuns clar si la subiect la urmatoarea intrebare: pentru ca un telefon sa aiba acces la serviciile VoLTE/VoWIFI si eventual 5G, ce anume trebuie sa se intample? Care e flow-ul prin care trebuie sa treaca?
Si din start as vrea sa evitam raspunsurile standardizate de genul: ca sa va functioneze serviciile, trebuie sa cumparati de la noi. Sunt client de mult prea mult timp ca sa mai mearga treaba asta.
Am mai zis si cu alte ocazii. N-am nimic impotriva sa cumpar de la Orange. Singura problema e ca ceea ce exista in oferta curenta (si de obicei cand vreau sa cumpar ceva), nu ma atrage. Altfel spus, nu aveti ce as vrea sa cumpar. Si atunci? Ce sa fac? Sa cumpar ce nu-mi place, doar ca sa cumpar de la Orange? Sau cumpar din alta parte, si cumpar ce vreau? Evident ca o sa aleg a doua varianta.
Oricum, intrebarea nu are legatura cu ceea ce vinde Orange, ci cu procedura prin care un telefon primeste acces la serviciile astea, lucru care n-are nicio legatura cu faptul ca e sau nu comercializat de Orange. Astea sunt basme. Suportul e impartit in doua: operator si producator. Vreau doar sa stiu in ce ordine trebuie sa se intample lucrurile, si ce anume trebuie sa se intample pentru ca un telefon, orice telefon, dar aici vorbim de Android, pentru ca doar acolo se intampla fenomenul asta, pentru ca acel telefon sa aiba suport pentru serviciile astea?
In ceea ce priveste 5G-ul, stiu ca e dependent de abonament, retea, semnal, etc.. Lasand TOATE lucrurile astea la o parte, si presupunand ca toate conditiile tehnice sunt indeplinite (semnal, hardware telefon, abonament, optiune de min X euro pentru 4G etc etc etc etc), cum se face implementarea acestor servicii pentru ca userul final sa poata beneficia de ele?
Nu am nevoie de detalii pe care nu le puteti oferi. N-am nevoie de producatori, de parteneriate, de nimic de genul asta. Doar de un simplu flow. La modul cat se poate de general.
Ca idee, incerc sa inteleg ce se intampla cu VoLTE/VoWIFI pe Pixel (dar nu numai). Pentru ca e cat se poate de enervant si de frustrant ceea ce se intampla. Daca intrebi Google-ul, in comunitate o sa-ti spuna ca operatorul e de vina. Ca ei trebuie sa adauge suport. Daca intrebi operatorul, o sa-ti spuna ca pe partea lor e totul ok si ar trebui sa mearga! Cu toate astea, ei bine, NU merge. Si nu merge, cel mai probabil, din cauza Google-ului, in cazul asta. Dar vreau sa le iau pe rand. Vreau sa stiu, din punctul de vedere al operatorului, ce anume trebuie facut pentru serviciile astea. Pe partea producatorului o sa intreb acolo.
Problema e ca, in toata afacerea asta, noi, userii finali, suntem cei care avem de suferit, cei care suntem lasati cu ochii in soare, fara niciun fel de informatie concreta, si fara acces la niste servicii foarte importante.
Deci, se poate sa am si eu un raspuns simplu, punctual, la intrebarea asta?
Pentru simplitate, putem sa luam orice telefon Android, cu suport VoLTE din oferta Orange. Ca sa excludem din start discutiile inutile pe subiecte de marketing.
Client Orange