anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Când apelezi *100# conexiunea se schimbă la 3G sau la 2G

Dimitrie569
Junior entuziast

Știe cineva de ce atunci când apelezi acest număr conexiunea se schimbă la 3G sau la 2G?

Aș fi curios să aflu 😉

Mulțumesc în avans!

1 Soluţie acceptată‚
7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

Salut @Dimitrie569. Conexiunea se schimbă la 2G pentru că nu este un apel de date care să necesite neapărat conexiune 3G, 4G sau 5G.

teacher_
#StarMember

Mie mi se schimba la 3G+ automat, mereu. Am incercat de mai multe ori, rezultatul e la fel, probabil că așa e făcut formatul apelului self care de la bun început și nu a mai fost modificat. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

alexeugeniu
Explorator

Salut,

@Dimitrie569  din ce vad la un alt topic de AICI  in comunitatea Orange ca este un Serviciul SefCare.

Intra acolo si vezi daca te lamureste comentariile.

O seara frumoasa!

mihai_13
Maestru

nu este o "problema" de retea ... ""este ceva strict de ce setari aveti in convorbire  sau ce chinezarie de telefon aveti""  

eu folosesc acum un samsung din clasa S  si in orice convorbire cu orice numar "scurt' sau lung   nu imi coboara convorbirea in 2 sa 3 G...  Screenshot_20241004_090744_Call.jpg iar pentru ussd code   este de ajuns 2G 

Nu vorbim despre apeluri, vorbim despre *100# (ussd) 😅

este mai mult un raspuns pentru  link ul prezentat de Viorel 

😁