la 03-10-2024 09:22 PM - editat ultima oară la 04-10-2024 08:23 AM de DanielaH
Știe cineva de ce atunci când apelezi acest număr conexiunea se schimbă la 3G sau la 2G?
Aș fi curios să aflu 😉
Mulțumesc în avans!
la 03-10-2024 09:42 PM
Salutare!
Ai răspunsul aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/retea-si-acoperire-mobila/volte-nefunctional-si-trecere-in-2g-pentru...
Baftă!
la 03-10-2024 09:30 PM
Salut @Dimitrie569. Conexiunea se schimbă la 2G pentru că nu este un apel de date care să necesite neapărat conexiune 3G, 4G sau 5G.
03-10-2024 09:34 PM - editat 03-10-2024 09:35 PM
Mie mi se schimba la 3G+ automat, mereu. Am incercat de mai multe ori, rezultatul e la fel, probabil că așa e făcut formatul apelului self care de la bun început și nu a mai fost modificat.
la 03-10-2024 09:42 PM
Salutare!
Ai răspunsul aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/retea-si-acoperire-mobila/volte-nefunctional-si-trecere-in-2g-pentru...
Baftă!
la 03-10-2024 09:50 PM
Salut,
@Dimitrie569 din ce vad la un alt topic de AICI in comunitatea Orange ca este un Serviciul SefCare.
Intra acolo si vezi daca te lamureste comentariile.
O seara frumoasa!
04-10-2024 09:24 AM - editat 04-10-2024 09:32 AM
nu este o "problema" de retea ... ""este ceva strict de ce setari aveti in convorbire sau ce chinezarie de telefon aveti""
eu folosesc acum un samsung din clasa S si in orice convorbire cu orice numar "scurt' sau lung nu imi coboara convorbirea in 2 sa 3 G... iar pentru ussd code este de ajuns 2G
la 04-10-2024 09:28 AM
Nu vorbim despre apeluri, vorbim despre *100# (ussd) 😅
la 04-10-2024 09:36 AM
este mai mult un raspuns pentru link ul prezentat de Viorel
😁
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor