anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

*100# numar unic doar pentru Orange?

Miha_Z
#StarMember
Serviciul Selfcare, disponibil prin apel gratuit la *100# este disponibil doar in reteaua Orange?
1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil
Digi Mobil NU are *100#. Serviciul este disponibil la Orange, Vodafone și Telekom.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Ascary
Campion certificat
Știu că și Telekomul folosește acest număr însă nu știu dacă meniul este la fel. Cineva care deține un ab. Telekom ne-ar putea lamuri.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Parcă și Vodafone are acest meniu, dar nu știu dacă sunt aceleași funcții ca și la Orange.

Razvan
#StarMember
Nu este unic, pe lângă Orange, Telekom și Vodafone dețin și ei serviciul selfcare, în care îți poți configura diverse opțiuni la abonament sau prepaid.

TheSpecialist
Maestru
*100# sau Serviciul SefCare este un serviciu oferit de toate companiile de telefonie mobila din România, fiecare personalizandu-l în funcție de oferta și resursele fiecăreia. Oferă diverse opțiuni legate de modul de gestionare a creditului pe PrePay, alocarea cât mai eficienta a resurselor de abonament, precum și activarea/dezactivarea unor funcții de retea: căsuța vocala, Roaming, etc. Marele avantaj este ca poate fi folosit la orice ora din zi și din noapte si înlocuiește cu succes interacțiunea cu un operator pt multe servicii oferite de rețea. De asemena este un serviciu internațional, majoritatea statelor europene îl au și chiar foarte multe alte tari de pe celelalte continente. Nu este un serviciu prezent, spre exemplu, în India, pt a nu se confunda cu numărul lor de urgente care este 100.

teacher_
#StarMember
Este valabil și la Telekom și la Vodafone, am verificat mai devreme la ceva numere de serviciu. Doar meniul diferă ușor.

Anonim
Neaplicabil
Digi Mobil NU are *100#. Serviciul este disponibil la Orange, Vodafone și Telekom.

Neaplicabil
Vodafone, Telekom si Orange au acest meniu la *100#. Digi Mobil are *111#.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Deci 3 din 4 au acest meniu.

teacher_
#StarMember
Sunt curios, cei care au utilizat acest meniu de la mai multi operatori, care este cel mai bine structurat, și de ce?

Razvan
#StarMember
Cel mai complet și user friendly de utilizat mi s-a părut la Orange și cel mai complicat la Vodafone.

TheSpecialist
Maestru
Se pune și Digi la socoteala? :))

Miha_Z
#StarMember
Eu am gasit pe internet o informatie in care se relateaza ca si Digi are Self Care la *100#. Deci pana la urma au toate retelele de telefonie acest numar, nu? https://www.idevice.ro/2015/10/02/cum-activez-4g-pentru-digi-mobil-4g/amp/

TheSpecialist
Maestru
Aparent, Digi are *111#. Am verificat și eu pe diferite site-uri. Inițial găsisem aceeași sursa ca și tine.

Anonim
Neaplicabil
E foarte simplu să folosești aplicația My Orange în detrimentul *100#.