Din experienta mea ( am avut 2 abonamente, iar mama il reinnoieste pe al ei periodic ), atata timp cat semnezi ceva, fizic, alb pe negru, or sa existe penalitati din partea companiei daca doresti sa renunti la serviciul pentru care ai semnat . .
In ceea ce priveste produsul cumparat, din nou, exista o bifurcare :
1. Comandat online - in cazul in care doresti sa returnezi un produs cumparat online, poti solicita returul comenzii si anularea tranzactiei in termen de 30 zile calendaristice de la primirea comenzii.*
Procedeu :
Apelezi gratuit la 202 sau trimiti un e-mail la magazinonline@orange.ro in care specifici daca doresti anularea tranzactiei.
*Returul produsului se efectueaza in 30 zile, iar virarea banilor poate dura maximum 30 zile de la emiterea facturii de stornare.
2. Cumparat din magazin fizic - or sa existe penalitati, fie financiare, fie morale ( cel mai probabil te vei regasi in situatia urmatoare : "Doamna, ati venit, ati ales singura ce doriti, ati pus mana pe produs, l-ati incercat, ati semnat garantia/contractul. " .
Asa ca, pentru evitarea drumurilor si discutiilor, recomand citirea, recitirea documentelor si intrebarea operatorului Orange despre orice neclaritati, inainte de a semna ceva .