la 12-10-2023 03:09 PM - editat ultima oară la 12-10-2023 03:56 PM de DanielaH
Știe cineva daca la asus rog phne 7 când apelezi o persoana și am semnal le telefon 4 g sau 5g de ce îmi schimba semnalul de la 5 g in h in momentul apelului?
După ce închid apelul semnalul de rețea revine la 5 g sau 4 g
la 12-10-2023 05:16 PM
Adică tu zici sa dezactivez tipul de rețea 2,3,4,5 g la 2,3,4g
la 12-10-2023 05:41 PM
Da, adică dezactivezi opțiunea de "apel 4G" și vei observa că "datele mobile" nu vor mai trece în "H" în timpul apelului.
la 12-10-2023 06:45 PM
Nu am această opțiune
Am incercat și de pe sim
la 12-10-2023 08:11 PM
Ar trebui să ai în setările apelurilor din meniul de gestionare a conexiunilor. Nu am găsit un link mai sugestiv decât acesta, dar trebuie să ai ceva cu referire la VoLTE, wifi calling.
la 12-10-2023 08:37 PM
Am intrat acolo mie nu îmi apare setarea de închis sau deschis volte
Atașez foto
la 12-10-2023 08:38 PM
Lipsește Volte
la 12-10-2023 08:41 PM
Verifică la "Apelare 4G". Ar trebui să ai acolo posibilitate de on/off.
la 12-10-2023 08:46 PM
Sa activat,am băgat un cod la apel de la unul din Polonia și văd că sa activat ,dar l am băgat acum 30 min și a apărut acum.Eu nu am mai umblat la nici o setare
la 12-10-2023 04:51 PM
la 12-10-2023 08:39 PM
Am intrat pe forum la linkul dat de tine ,mai multe persoane au problema asta in diferite tari
la 12-10-2023 08:45 PM
Aici mai depinde și de operator să ofere acel serviciu. Dar problema sesizată e alta aici. Însă nu am găsit altceva mai sugestiv adaptat modelului tău de telefon.
la 12-10-2023 08:56 PM
la 12-10-2023 08:57 PM
Sau posibil că am tot sunat la ăștia la asus și la Orange?
la 12-10-2023 08:51 PM
Salut Iulian,
Telefonul tau nu are implementat VoLTE pentru Orange Romania/Orange Romania Communications. Din cauza asta, apelul trece in 3G/2G.
Recomandarea mea ar fi initial sa verifici daca ai actualizari de soft. Daca da, instaleaza-le. Daca nu, si telefonul are ultima versiune disponibila, incearca sa iei legatura cu cei de la Asus, si sa le ceri sa adauge suport la nivel de soft, atat pentru VoLTE cat si pentru VoWIFI (daca se poate, dar oricum, partea de VoLTE este cea care te intereseaza pe tine in cazul asta), specific pentru Orange Romania (MCC-MNC: 226-10).
Din experienta mea cu alti producatori, e posibil de asemenea, sa fie un bug de soft. Se rezolva in acelasi fel.
Mult succes! 🙂
la 12-10-2023 08:58 PM
Sa rezolvat , mulțumesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor