anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Afisare numar apelant dupa portare de la Vodafone

Bujie02ro
Junior entuziast

Salutare! De o saptamana sunt client Orange prin portare de la Vodafone. Am o “problema” in sensul ca daca sunt sunat de un numar pe care nu il am salvat imi apare de doua ori scris unul sub altul. 
Daca sunt in roaming imi apare doar o data pe un singur rand cum e si normal. 
Acelasi lucru il pateste si sotia. Ambii avem Iphone, ea 13 eu 14 si intampinam asta la Vdf. 
Mai mult, am un ceas Garmin care preia si el cele doua randuri. 
Daca intru in lista de apeluri pe nr resp si vreau sa il salvez sa zicem imi apare numarul sus unde ar trebui sa trec numele…..
Am facut o proba, m-a sters sotia din contacte si instant toate apelurile din lista cu mine au aparut cu nr meu scris de doaua ori. 
Ce se intampla? Ptr unii poate nu conteaza dar ptr mine e frustrant. 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Si eu am avut rezultate diferite, cu exact aceleasi setari. E posibil sa fie un bug in iOS, e posibil sa fie ceva si de la operator (nu de la Vodafone, de la Orange). In sensul ca e posibil sa nu trimita mereu niste parametri de care telefonul are nevoie pentru afisarea numarului intr-un fel sau altul.

Ieri de exemplu mi-a aparut ok (format national pe primul rand, Romania pe al doilea). Azi dimineata, imediat dupa ce am deschis telefonul, am primit un apel. A aparut in format international pe ambele randuri. Probabil ca daca m-ar suna din nou dupa un timp, ar aparea corect.

E greu de determinat unde anume e problema, pentru ca sunt foarte multe variabile in ecuatia asta.

Ca si setup, ceea ce pare sa mearga de cele mai multe ori la mine este:

  1. Settings > Date and Time > Set Automatically > Yes, Time Zone > Bucharest
  2. Settings > Privacy & Security > Location Services > On > System Services > Setting Time zone > On.
  3. Settings > Privacy & Security > Location Services > On > System Services > Networking & Wireless > On.

Continui sa testez si eu diverse scenarii, dar dupa cum ziceam, sunt mai multe chestii care fac sa se faca acea detectie de tara. Am vorbit inclusiv cu cei de la Apple si nu au stiut sa-mi dea un raspuns exact. Doar ca depinde si de operator, si ca as putea sa incerc un Reset Network Settings. Ceea ce am facut deja. Din pacate, dupa cum ziceam si mai sus, nu pare sa aiba vreun efect. Deci, daca nu ai nimic de pierdut (atentie ca se sterg parolele de WiFi salvate, si paring-ul BT), poti incerca si tu. Eu am incercat si, cel putin in cazul meu, nu pare sa fi schimbat efectiv nimic.

Deci, parerea mea e ca fie e un bug in iOS, fie ceea ce se trimite de la operator, nu e mereu corect/complet pentru ca telefonul sa poata face ce trebuie pe partea lui. Nu stiu daca Android-ul are un feature de genul asta. Sincer nu am observat. Dar o sa testez un pic si invers (din iOS in Android) sa vedem daca gasim ceva puncte comune.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

46 Răspunsuri 46

Data de facturare e cam la 2-3 zile după acel reset (reînnoire) aferent resurselor abonamentului pentru luna următoare.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

De adaugat (pare sa ajute) si Settings > Privacy & Security > Location Services > On > System Services > Networking & Wireless > On.

Client Orange