anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Înlocuire cartelă SIM deteriorată sau pierdută

Ascary
Campion certificat
Cum îmi pot înlocui cartela SIM deteriorata sau pierdută și ce costuri presupune această operațiune?
1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
#StarMember

Schimbarea cartelei SIM se poate face gratuit: 

  • în cazul în care cartela este defectă
  • în cazul în care nu ai efectuat nicio schimbare de SIM în ultimii 2 ani
  • în maximum 30 de zile de la procesarea unei achiziţii sau a prelungirii unui abonament Orange
  • dacă ai nevoie de un alt tip de SIM (NanoSim, microSIM)

 

Pentru restul situaţiilor (pierdere, furt, cartelă deteriorată) schimbarea de SIM va fi taxată cu 1.92 euro (TVA inclus).

 

Dacă SIM-ul este defect/deteriorat il poti schimba in orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) sau prin poşta.

In cazul in care SIM-ul a fost pierdut sau furat il poti schimba doar în magazinele proprii Orange (nu şi la parteneri).

 

Update: dacă ai abonament poți cere schimbare SIM și din contul My Orange (aici ai pașii: https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online)

 

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Miha_Z
#StarMember

Schimbarea cartelei SIM se poate face gratuit: 

  • în cazul în care cartela este defectă
  • în cazul în care nu ai efectuat nicio schimbare de SIM în ultimii 2 ani
  • în maximum 30 de zile de la procesarea unei achiziţii sau a prelungirii unui abonament Orange
  • dacă ai nevoie de un alt tip de SIM (NanoSim, microSIM)

 

Pentru restul situaţiilor (pierdere, furt, cartelă deteriorată) schimbarea de SIM va fi taxată cu 1.92 euro (TVA inclus).

 

Dacă SIM-ul este defect/deteriorat il poti schimba in orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) sau prin poşta.

In cazul in care SIM-ul a fost pierdut sau furat il poti schimba doar în magazinele proprii Orange (nu şi la parteneri).

 

Update: dacă ai abonament poți cere schimbare SIM și din contul My Orange (aici ai pașii: https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online)

 

Buna.ma.mers in magazin sa schimb cartela prepay care nu mai funcționează..e defectă...și mi au zis că se poate doar daca trec pe abonament??de ce sa fie obligatoriu că să îmi pot recupera numărul prepay??

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Daca sim-ul este in perioada de gratie nu ar trebui sa fie probleme la schimbarea sim-ului.

Daca perioada de gratie a expirat și numarul a fost dezactivat atunci pentru recuperarea numărului trebuie făcut un abonament.

Daca nu a trecut mult timp de la dezactivarea numărului, atunci poți contacta serviciul clienți și vezi daca te pot ajuta (au fost cazuri în care sa putut recuperarea numărului).

Salutare! 

Dacă nu ai rămas fără semnal (din motive de lipsă reîncărcări), schimbare se face fără comentarii. 

Totuși, dacă nu ai mai reîncărcat și numărul a fost dezactivat (practic, pus în carantină), atunci da, singura variantă este doar abonament pentru a păstra numărul. 

Salut, @George1990. Bine ai venit în Comunitatea Orange! 👋

Ca să ne dăm seama exact de situație și să te putem ajuta mai departe, ne poți spune, te rog, când ai reîncărcat ultima oară cartela și de când ai observat că este defectă? Ai testat-o și în alt telefon?

@George1990 ai reușit să rezolvi? Mai ai nevoie de ajutor?

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Cartela sim se schimbă gratuit la Shop sau parteneri.

Anca07
#StarMember
Stiam ca este gratuit, ba chiar mai mult, iti vor fi transferate si contactele in cazul in care nu ai back-up la ele:)

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Eu nu mai țin demult contactele pe sim, ci le am în cloud.

Romeo_
Senior certificat
Prima data mi-a fost schimbata gratuit,apoi la 1 an jumatate s-a demagnetizat si am platit cartela care mi-a fost schimbata.

Jay
Campion certificat
Schimbarea cartelei sim se face gratuit doar daca nu a mai fost schimbata in ultimii 2 ani.. altfel este 1.92 €

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Nu știam de asta. Eu am schimbat-o și la câteva luni mai înainte, când am trecut de la un tip de cartelă la altul. Bine, cu ceva ani în urmă, nu recent.Tocmai schimbasem un sim uzat din ăla mare și apoi mi-am luat un alt telefon, iar ei mi-au dat un microsim.

Anca07
#StarMember
Am schimbat cartela pentru ca nu aveam semnal foarte bun la ea, si nu a presupus niciun cost. Totul a fost gratuit si s-a desfasurat intr-un orange shop, acum 2 saptamani.

Miha_Z
#StarMember
Pentru ca aveai "semnal slab" si era practic vina firmei, ti-au inclus-o in categoria de cartele defecte.