la 09-05-2019 12:36 PM
la 09-05-2019 01:10 PM
Schimbarea cartelei SIM se poate face gratuit:
Pentru restul situaţiilor (pierdere, furt, cartelă deteriorată) schimbarea de SIM va fi taxată cu 1.92 euro (TVA inclus).
Dacă SIM-ul este defect/deteriorat il poti schimba in orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) sau prin poşta.
In cazul in care SIM-ul a fost pierdut sau furat il poti schimba doar în magazinele proprii Orange (nu şi la parteneri).
Update: dacă ai abonament poți cere schimbare SIM și din contul My Orange (aici ai pașii: https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online)
la 09-05-2019 01:10 PM
Schimbarea cartelei SIM se poate face gratuit:
Pentru restul situaţiilor (pierdere, furt, cartelă deteriorată) schimbarea de SIM va fi taxată cu 1.92 euro (TVA inclus).
Dacă SIM-ul este defect/deteriorat il poti schimba in orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) sau prin poşta.
In cazul in care SIM-ul a fost pierdut sau furat il poti schimba doar în magazinele proprii Orange (nu şi la parteneri).
Update: dacă ai abonament poți cere schimbare SIM și din contul My Orange (aici ai pașii: https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online)
la 30-04-2025 01:22 PM
Buna.ma.mers in magazin sa schimb cartela prepay care nu mai funcționează..e defectă...și mi au zis că se poate doar daca trec pe abonament??de ce sa fie obligatoriu că să îmi pot recupera numărul prepay??
la 30-04-2025 01:31 PM
Salut,
Daca sim-ul este in perioada de gratie nu ar trebui sa fie probleme la schimbarea sim-ului.
Daca perioada de gratie a expirat și numarul a fost dezactivat atunci pentru recuperarea numărului trebuie făcut un abonament.
Daca nu a trecut mult timp de la dezactivarea numărului, atunci poți contacta serviciul clienți și vezi daca te pot ajuta (au fost cazuri în care sa putut recuperarea numărului).
la 30-04-2025 07:03 PM
Salutare!
Dacă nu ai rămas fără semnal (din motive de lipsă reîncărcări), schimbare se face fără comentarii.
Totuși, dacă nu ai mai reîncărcat și numărul a fost dezactivat (practic, pus în carantină), atunci da, singura variantă este doar abonament pentru a păstra numărul.
la 02-05-2025 12:44 PM
Salut, @George1990. Bine ai venit în Comunitatea Orange! 👋
Ca să ne dăm seama exact de situație și să te putem ajuta mai departe, ne poți spune, te rog, când ai reîncărcat ultima oară cartela și de când ai observat că este defectă? Ai testat-o și în alt telefon?
la 05-05-2025 08:57 AM
@George1990 ai reușit să rezolvi? Mai ai nevoie de ajutor?
la 09-05-2019 02:07 PM
la 12-05-2019 09:50 PM
la 12-05-2019 09:52 PM
la 30-05-2019 02:25 AM
la 05-06-2019 02:04 AM
la 05-06-2019 08:38 AM
la 12-08-2019 02:27 AM
la 13-08-2019 02:35 AM
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor