anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Unificarea sistemelor Oro cu Oroc

Baiazid
Junior entuziast

Unificarea sistemelor oro cu Oroc din 21 august

1 Soluţie acceptată‚

Clientii Orange (Orange Romania Communications) vor fi migrati in perioada următoare, pe rând, în sistemele Orange și din acel moment vor prelua automat toate ofertele și beneficiile Orange. Momentan nu avem o dată exactă la care acest proces va fi finalizat.

Vizualizare soluţie în postul original

49 Răspunsuri 49

Eu sunt client ORO. Dacă au început să apară schimbări, atunci voi ca și clienți OROC veți observa primii schimbările. Nu sa modificat nimic?

Nimic! 🙄

Poate luna asta, cine știe. 

Eu am oroc internet +tv. Nicio modificare. Azi a venit factura la fel. Dar am si oro. Poate cei cu servicii la ambele sunt lasati la urma. @DanielaH Ce ne poti spune?

Momentan rămâne valabil răspunsul marcat ca soluție. Vom anunța aici dacă avem noutăți.

Deci s-a inceput dar se face pe rand pentru fiecare abonat in parte? eu asa am inteles

Robert111
Explorator entuziast

Asta înseamnă că vom avea acces ,cei de la OROC ,la eSim și numberShare ,ca clienții ORO, super!

Florinlog
Începător

Nu sa schimbat nimic tot le fel a rămas aplicația in fostul Telekom cu 0 beneficii 21 august a trecut 

Mai e si maine o zi.. ! 😂

Ilie43
Cunoscător

Update: Se misca treaba, am primit notificarea: 

Unificare sisteme informatice Orange

Salut,

Ne dorim ca Orange sa ramana alegerea ta preferata pentru servicii fixe si mobile. In curand

vom face inca un pas important in procesul de integrare - unificarea sistemelor informatice,

pentru a avea acces la cele mai noi oferte, programe si tehnologii.

Vom efectua aceasta tranzitie in mod automat, fara nicio actiune necesara din partea ta si fara

intreruperi in functionarea serviciilor, incepand cu data de 05 noiembrie 2025, pentru codul de

abonat Ryxyxyxyxyx. 

 

Vești bune, în sfârșit! Mulțumim pentru informații.

Confirm: pentru contul meu, unificarea sistemelor informatice s-a realizat  azi - 5 Noiembrie, conform notificării primite in luna septembrie. Valabil și in aplicația My Orange, pentru smartphone, cât si prin conectare cont prin web browser (Safari). 

Thanks a lot

 

Si eu am fost notificat ca azi va fi facuta trecerea. De ieri nu mai pot accesa contul. Nici pe calc nici prin app pe telefon. Apropo daca faci un speed test cu aplicatia de la Okla de pe wifi ce isp iti da ORO sau OROC

Salut, la ISP este încă OROC dar eu sunt si in proces de upgrade de la fibra 100 *ADSL, la Fibra 1000, pachetul Extra. Proces care se încheie sâmbătă. 

Pe telefon, sistem de operare iOS, momentan aplicația a revenit cu mesajul de mentenanță. Pe browser, sistem de operare macOS, My Orange poate fi accesat. Se vad in cont serviciile si a apărut si opțiunea pentru eSIM (activare online).  Sa fii atent la un aspect: eu am avut cont my orange (am avut si un număr prepay, trecut la abonament)  si my orange fix (preluat de la telekom) făcut cu aceeași adresa de email.  Sa fii atent ca adresa de email sa fie cea cu care ai făcut contul. 

In sfarsit pot accesa de pe PC. Ma duce la platforma ORO, gata cu redirectul catre OROC. 

Enjoy! 🤠

O seară excelentă!