la 16-07-2025 07:39 PM - editat ultima oară la 21-07-2025 08:38 AM de DanielaH
Unificarea sistemelor oro cu Oroc din 21 august
la 18-07-2025 09:46 AM
Clientii Orange (Orange Romania Communications) vor fi migrati in perioada următoare, pe rând, în sistemele Orange și din acel moment vor prelua automat toate ofertele și beneficiile Orange. Momentan nu avem o dată exactă la care acest proces va fi finalizat.
la 09-09-2025 09:50 AM
Eu sunt client ORO. Dacă au început să apară schimbări, atunci voi ca și clienți OROC veți observa primii schimbările. Nu sa modificat nimic?
la 09-09-2025 10:07 AM
Nimic! 🙄
Poate luna asta, cine știe.
la 09-09-2025 10:38 AM
Eu am oroc internet +tv. Nicio modificare. Azi a venit factura la fel. Dar am si oro. Poate cei cu servicii la ambele sunt lasati la urma. @DanielaH Ce ne poti spune?
la 09-09-2025 10:43 AM
Momentan rămâne valabil răspunsul marcat ca soluție. Vom anunța aici dacă avem noutăți.
la 09-09-2025 11:25 AM
Deci s-a inceput dar se face pe rand pentru fiecare abonat in parte? eu asa am inteles
26-07-2025 03:13 PM - editat 26-07-2025 03:13 PM
Asta înseamnă că vom avea acces ,cei de la OROC ,la eSim și numberShare ,ca clienții ORO, super!
la 22-08-2025 04:45 PM
Nu sa schimbat nimic tot le fel a rămas aplicația in fostul Telekom cu 0 beneficii 21 august a trecut
la 22-08-2025 06:10 PM
Mai e si maine o zi.. ! 😂
18-09-2025 04:40 PM - editat 18-09-2025 04:42 PM
Update: Se misca treaba, am primit notificarea:
Unificare sisteme informatice Orange
Salut,
Ne dorim ca Orange sa ramana alegerea ta preferata pentru servicii fixe si mobile. In curand
vom face inca un pas important in procesul de integrare - unificarea sistemelor informatice,
pentru a avea acces la cele mai noi oferte, programe si tehnologii.
Vom efectua aceasta tranzitie in mod automat, fara nicio actiune necesara din partea ta si fara
intreruperi in functionarea serviciilor, incepand cu data de 05 noiembrie 2025, pentru codul de
abonat Ryxyxyxyxyx.
la 18-09-2025 04:51 PM
Vești bune, în sfârșit! Mulțumim pentru informații.
la 05-11-2025 01:29 PM
Confirm: pentru contul meu, unificarea sistemelor informatice s-a realizat azi - 5 Noiembrie, conform notificării primite in luna septembrie. Valabil și in aplicația My Orange, pentru smartphone, cât si prin conectare cont prin web browser (Safari).
Thanks a lot!
05-11-2025 02:42 PM - editat 05-11-2025 02:52 PM
Si eu am fost notificat ca azi va fi facuta trecerea. De ieri nu mai pot accesa contul. Nici pe calc nici prin app pe telefon. Apropo daca faci un speed test cu aplicatia de la Okla de pe wifi ce isp iti da ORO sau OROC
la 05-11-2025 03:27 PM
Salut, la ISP este încă OROC dar eu sunt si in proces de upgrade de la fibra 100 *ADSL, la Fibra 1000, pachetul Extra. Proces care se încheie sâmbătă.
Pe telefon, sistem de operare iOS, momentan aplicația a revenit cu mesajul de mentenanță. Pe browser, sistem de operare macOS, My Orange poate fi accesat. Se vad in cont serviciile si a apărut si opțiunea pentru eSIM (activare online). Sa fii atent la un aspect: eu am avut cont my orange (am avut si un număr prepay, trecut la abonament) si my orange fix (preluat de la telekom) făcut cu aceeași adresa de email. Sa fii atent ca adresa de email sa fie cea cu care ai făcut contul.
la 05-11-2025 04:41 PM
In sfarsit pot accesa de pe PC. Ma duce la platforma ORO, gata cu redirectul catre OROC.
la 05-11-2025 04:47 PM
Enjoy! 🤠
O seară excelentă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor