la 20-03-2023 10:54 AM
Din aplicația My Orange Fix nu reușesc să fac o sesizare de defecțiune telefon fix.
Apare mesaj că durează cîteva minute,… cind in realitate durează mai mult, zeci de minute, iar cind pare că completez sesizarea apare mesaj ca a “ apărut o eroare de conexiune”
Dacă sun la telefon la numărul 300 după multe opțiuni ale robotului , trebuie să astept încă , nu știu cît , 10 minute am așteptat ascultând muzică. Nu asta mă intereseaza.
Ce să mai fac?
Nu am timp să stau pe telefon#
la 20-03-2023 11:21 AM
Buna!
In josul paginii ai o zona de "Contact" unde poti trimite o sesizare (doar sa urmezi pasii ceruti).
la 20-03-2023 12:25 PM
Salut,
Aplicatia My Orange Fix nu se mai foloseste. In locul ei, se foloseste aplicatia My Orange.
Pentru sesizari, ai la dispozitie si adresa de email: sesizari@orange.com
Ai aici mai multe metode de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC (fostul Telekom Fix).
la 22-03-2023 10:30 AM
Lidia, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor