la 02-09-2024 05:31 PM - editat ultima oară la 03-09-2024 08:37 AM de DanielaH
Hello,
Sunt abonat Orange Romania Comumnications, fostul Telekom.
De saptamana trecuta incerc sa discut cu cineva persoana fizica, nu roboti la call center. In curand imi expira perioada contractuala a abonamentului. Cei de la Orange nu ma pot ajuta, ca nu au informatii despre noi, astia parveniti din Telekom. Mi-au promis ca ma va suna cineva, nimic pana acum.
Nu pot vedea nimic in minunata aplicatie, singura solutie o vad rezilierea contractului...
Cum pot face acest lucru?
la 02-09-2024 07:02 PM
Salutare!
Trimite o cerere din secțiunea Contact , acolo unde scrie Trimite-ne un mesaj. Selectezi una dintre opțiunile disponibile sau Altele și după ce spui toate lucrurile în mesajul text și dai trimite, vei primi pe email un mesaj scris de confirmare, inclusiv cu numărul sesizării.
Sper să rezolvi ceea ce ți-ai propus!
Baftă!
la 02-09-2024 07:02 PM
Salutare!
Trimite o cerere din secțiunea Contact , acolo unde scrie Trimite-ne un mesaj. Selectezi una dintre opțiunile disponibile sau Altele și după ce spui toate lucrurile în mesajul text și dai trimite, vei primi pe email un mesaj scris de confirmare, inclusiv cu numărul sesizării.
Sper să rezolvi ceea ce ți-ai propus!
Baftă!
la 06-09-2024 12:02 PM
Am trimis cerere, in cele din urma am fost sunat de cineva, care era atat de preocupat de problema mea, incat dupa prima intrebare mi-a inchis telefonul in nas, pur si simplu.
Asa durere in bascheti fata de clienti nu am mai vazut. NU voi mai plati factura si astept sa fiu sunat, sa ma intrebe de ce nu platesc.
Multumesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor