la 23-10-2022 04:36 PM - editat ultima oară la 24-10-2022 09:09 AM de DanielaH
Eu am reziliat contractul cu Orange(fost TELEKOM), acum 4 luni, ca era imposibil sa iau legatura cu ei.
Am platit facturile si am predat si echipamentul.
Ieri, dupa 4 luni, sa fac soc.. am primit o scrisoare de la o firma de recuperare, ca sunt datoare la Orange, facturi neachitate , cu 857 lei.(fara sa spuna ce facuti nu sunt achitate).Am incercat sa sun la Orange, dar, nu mai am acces, am introdus si si CNP si nr. de telefon,nimic, nu mai am acces , ca nu mai sunt abonata lor.Am incercat cu robotul, nimic, nu intelege intrebarile mele..sa reformulez...ma doare capul..Sa vad cum voi da de ei, ca la recuperatori nu le dau nici un ban, pana nu vad despre ce e vorba.
Vorba cuiva, poate incearca si Orange sa mai incaseaza niste bani.. daca te sperii, platesti ,fara sa te mai intrebi..
Mare dezamagire, acest ORANGE.
la 23-10-2022 08:14 PM
Da, am mai auzit asta cu "acceptul tacit", la prelungirile de abonament, la maririle de abonament cu notificare pe factura... Da, din pacate se practica la Orange. Si probabil ca nu doar la Orange. Dar in ceea ce ma priveste, e un motiv foarte bun sa raman pe prepay. Nu vreau nervi, nu vreau sa ma cert cu nimeni la telefon pe o chestie care ar trebui sa fie foarte clara si de bun simt de la bun inceput.
Asta e exact ca email-urile alea pe care le primesti fara sa te fi subscris la ceva. Dar esti considerat by default subscris. Pentru ca motive.
Sunt destul de sigur ca toata treaba asta e ilegala. NU ai cum sa consideri ca cineva a zis DA daca nu ti-a raspuns la o intrebare. NU EXISTA ASA CEVA!
Ah, si vrei sa auzi una si mai buna? Inclusiv clientii care au spus NU (!!!), explicit, sunt tratati ca si cand si-ar fi dat acordul. Mi se pare fascinant. Si cu tot respectul pentru unii dintre angajatii Orange, oameni de nota 20 (DA, exista si asa ceva), procedurile astea TREBUIE sa se schimbe. Pentru ca nu sunt ok.
Mi se pare lipsa de bun simt si de respect fata de client sa-l consideri abonat, fara sa fi semnat un contract, si mai ales, fara acordul lui EXPLICIT! Lipsa unui acord explicit NU INSEAMNA ACORD! Nicaieri in lumea asta! Well, mai putin la Orange, binenteles. Pentru ca profit, de-aia.
23-10-2022 04:51 PM - editat 23-10-2022 04:51 PM
Sună la 0374300300 si cere lamuriri la ei. Nu esti dator la nicio firmă de recuperatori, iar dacă insistă firma, reclamă-i la anpc pentru abuz, să vezi cum se potolesc.
la 23-10-2022 06:48 PM
Multumesc , Razvan.
O sa sun la ANPC
23-10-2022 07:13 PM - editat 23-10-2022 07:13 PM
Salutare!
Dacă vrei să intri in legătură cu ei, poți suna la 0374300300, apoi poți forma 1-1-1-0, cu pauzele de rigoare!
Baftă!
la 23-10-2022 08:07 PM
Merci frumos. Chiar ca am nevoie de bafta...
23-10-2022 05:21 PM - editat 23-10-2022 05:24 PM
Poti incerca si pe chat-ul Djingo in caz ca nu reusesti sa iei legatura cu cineva la telefon. Numarul furnizat de Razvan e apelabil din orice retea. Deci ar trebui sa poti sa iei legatura cu cineva.
Ca sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, tasteaza "transfer operator". Dar avand in vedere ca azi e duminica...nu stiu daca ai sanse sa gasesti pe cineva. Daca nu, poti sa revii si maine. Nici eu nu as achita nimic pana nu vad o factura, ceva.
Ca idee, e normal ca dupa ce ai reziliat contractul sa-ti mai vina (in general) inca o factura. Pentru ca depinde de data cand sunt efectiv oprite serviciile si cat ai consumat pana atunci.
Dar...la 857 RON, cat pretinde firma respectiva ca ai datorie...tind sa cred ca e mult mai mult de o factura. Poate au introdus ceva penalizari, sau mai stiu eu ce. Pana nu ai acces la o factura, nu ai cum sa iti dai seama, si nici nu vad ce anume ai putea sa platesti. Adica...cui platesti? Unde? Pe ce baza? Nu trebuie sa ai si tu o factura?
Nu merge asa. Nu poti sa te duci sa bati la usa omului, sa pretinzi ca trebuie sa-ti dea bani pentru "facturi neachitate" si sa nu aduci nicio factura in sensul asta.
la 23-10-2022 07:41 PM
Multumesc frumos pentru raspuns.
Intre timp, am reusit sa vorbesc cu o doamna de la Orange, care mi-a zis urmatoarele -
ca dupa am solicitat rezilierea,pe e.mail, m-a sunat o doamna de la Orange(adevarat), care m-a intrebat de ce vreau sa renunt, I-am spus ca relatia cu clientii e f. greoaie si ca am oferta mai buna , de la concurenta.Si doamna mi-a zis ca imi trmite o oferta de la Orange.Nu am raspuns la oferta si la doua zile a venit un curier Orange si a luat echipamentul. Si azi , imi zice doamna, ca, intrucat , nu am raspuns in 24 de ore, sa refuz oferta, mi-au facut un nou contract, pentru 2 ani, ca mi-au trimis contractul , pe adresa de e.mail .Eu nu-mi aduc aminte de contract, intre timp, am avut probleme cu laptopul si nu mai am istoricul, dar sigur nu am primit contractul.(am fost contabila si sunt familiarizata cu contractele, sigur imi sarea in ochi), Si apoi , cand au vazut ca am facut portarea nr. in Digi, mi-au facut factura ,cu penalizare de 12 luni,deoarece nu am respectat termenul contractual, ca mi-au trimis-o, i-am zis ca nu am primit, sa-mi fac dovada ca mi-au trimis-o, dar ca nu se mai poate, ca nu mai sunt clienta lor???/Am aflat intre timp,ca exista o lege ,prin care poti rerunta la o firma de telecominicatii, fara a respecta termenul contractual.
Si avand in vedere, ca am contract cu Telekom, din 2015, se presupune ca nu am contract nou, ci doar o actualizare de contract. Ce vina am eu, client, ca tu nu te mai numesti Telekom, ci Orange.
Maine , sun la ANPC.
Seara buna.
23-10-2022 07:53 PM - editat 23-10-2022 07:58 PM
Taxele de rezilere sunt abuzive si ilegale. Deci da, din pacate singura solutie, daca nu se ajunge la un acord, este ANPC.
Si apropos, nu mai esti clienta lor si nu pot sa trimita un email care sa dovedeasca faptul ca ti-au trimis contractul, din cauza asta?! Serios? Atunci cum pot sa pretinda sa le platesti taxe pe ceva ce nu pot dovedi ca ai sau ca ai semnat? Ah, si inca ceva, contractul ala trebuie semnat de tine! Fara semnatura, fara un email, fara nicio dovada, nu ai contract cu Orange iar taxa respectiva, care oricum e abuziva dupa cum ziceam mai sus, nu poate sa existe.
Adica, serios. Ce taxezi?! In baza carui contract? In baza caror facturi?
Uhm...cred ca e clar pentru amandoi ca e BS ce se intampla. Si cu toate ca ma irita profund ca inca, INCA exista tertipuri de genul asta la final de 2022 (probabil pentru ca foarte multa lume pica in plasa), din pacate, atata timp cat nu se ajunge la o solutie amiabila, nu ai ce sa faci decat sa te adresezi ANPC. Nu e ok asa ceva.
Si inca una, email-ul ala nu se salveaza pe server? Daca da...ar trebui sa fie inca acolo. Chit ca e in Trash sau undeva. Ce vreau sa spun e ca problemele cu calculatorul nu ar fi trebuit sa duce (neaparat) la pierderea acelui email.
la 23-10-2022 08:05 PM
Imi zice doamna, ca nu trebuia semnat contractul de mine, faptul ca nu am trimis e.mail sa refuz, reprezinta accept. Doamne, in ce tara traim? Oare, Orange, face asa ceva la francezii lor? nu cred.. Hai ,la Romania,ca se poate..
la 23-10-2022 08:14 PM
Da, am mai auzit asta cu "acceptul tacit", la prelungirile de abonament, la maririle de abonament cu notificare pe factura... Da, din pacate se practica la Orange. Si probabil ca nu doar la Orange. Dar in ceea ce ma priveste, e un motiv foarte bun sa raman pe prepay. Nu vreau nervi, nu vreau sa ma cert cu nimeni la telefon pe o chestie care ar trebui sa fie foarte clara si de bun simt de la bun inceput.
Asta e exact ca email-urile alea pe care le primesti fara sa te fi subscris la ceva. Dar esti considerat by default subscris. Pentru ca motive.
Sunt destul de sigur ca toata treaba asta e ilegala. NU ai cum sa consideri ca cineva a zis DA daca nu ti-a raspuns la o intrebare. NU EXISTA ASA CEVA!
Ah, si vrei sa auzi una si mai buna? Inclusiv clientii care au spus NU (!!!), explicit, sunt tratati ca si cand si-ar fi dat acordul. Mi se pare fascinant. Si cu tot respectul pentru unii dintre angajatii Orange, oameni de nota 20 (DA, exista si asa ceva), procedurile astea TREBUIE sa se schimbe. Pentru ca nu sunt ok.
Mi se pare lipsa de bun simt si de respect fata de client sa-l consideri abonat, fara sa fi semnat un contract, si mai ales, fara acordul lui EXPLICIT! Lipsa unui acord explicit NU INSEAMNA ACORD! Nicaieri in lumea asta! Well, mai putin la Orange, binenteles. Pentru ca profit, de-aia.
la 23-10-2022 08:25 PM
Merci frumos pentru toate informatiile.
Sper sa am succes , maine, la ANPC.
Altfel, privesc partea plina a paharului..bine ca au cerut doar atat..Daca imi cereau si daune morale, ca i-am abandonat(ha-ha), vreo 1000 de EUR..
O seara buna!!!
23-10-2022 10:38 PM - editat 23-10-2022 10:39 PM
Trimite reclamație la anpc pe site, încarcă notificarea primită și mai precizezi că nu ti-ai dat acordul pentru prelungirea abonamentului la oroc, așa cum sustin cei de la ORO fără a face dovada acestui lucru (că au trimis mail pe adresa personală). Succes. Vei primi răspuns în 30 de zile. Poti cere si daune morale.
la 01-12-2022 07:25 PM
Eu am deranjamentele anuntate si nu se ocupa nimeni sa rezolve situatia
la 02-12-2022 12:37 PM
Buna ziua. Am scapat de plata de 857 lei(taxa de reziliere, ha ha ). Am vorbit cu firma de recuperare, i-am explicat ca, faptul ca Telekom se numeste Orange, nu e problema mea, nu inseamna contract nou, si ca o sa sun la ANPC. Mi-a raspuns o domnisoara , care m-a rugat sa astept o zi, sa vorbeasca ea, la Orange, si imi da un raspuns..De atunci a trecut aproape o luna.. n-am mai i primit raspuns, adica s-au linistit..
Deci solutia e.. speriati-i cu ANPC.. se rezolva mai repede, s-or fi saturat de reclamatii.
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor