anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere abonament TELEKOM preluat de ORANGE

ZEU69
Junior
Am inteles ca de ceva timp ati luat in portofoliul ORANGE si abonamentele de la TELEKOM cele cu internet si cu modem la priza. Mentionez ca detin si eu un astfel de abonament si dispozitiv si am incercat la ei sa reziliez abonamentul si mi-a fost transmis ca Orange a preluat abonamentele si ca trebuie sa apelez la dumneavoastra . Puteti va rog sa ma lamuriti si pe mine si sa-mi spuneti ce trebuie sa fac sa pot rezilia contractul? Perioada de incetare a contractului este 28 10 2021
Va multumesc
1 Soluţie acceptată‚

Nimcid25
Explorator

Trebuie sa faci o solicitare (cu 30 de zile inainte) prin mail la rezilieri@telekom.ro sau poți completa formularul: https://fix.telekom.ro/reziliere-online/

 

 

Update - mai 2022 (DanielaH - Moderator)

Este nevoie ca titularul contractului să  trimită cu 30 de zile înainte o cerere scrisa + copie CI cu mențiunea: "sunt de acord cu furnizarea acestei copii către Orange Romania Communications S.A.", semnatură și dată aici.

Rezilierea anticipată are loc conform condițiilor contractuale, ceea ce poate presupune plata unei taxe de reziliere.

 

 

 

Vizualizare soluţie în postul original

34 Răspunsuri 34

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Zeu69!!! "Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă. Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului. Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare. De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 28.11.2021, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 28.10.2021, cel mai târziu." DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81

Da sigur, eu am făcut asta din iunie și încă mi se emit facturi chiar daca am platit ultima factura pe iulie! Cele mai proaste servicii posibile

ZEU69
Junior
Se pare ca nu ai citit ce-am scris eu . Mai citeste o data si da-mi un raspuns pertinent. multumesc

DanielaH
Moderator
Salut, ZEU69! Bun venit în Comunitatea Orange! Poți renunța la serviciile despre care menționezi în conformitate cu condițiile contractului deja încheiat cu Telekom Romania Communications. Îți recomandăm să apelezi Serviciul Clienți 1930 pentru mai multe informații. Această tranzacție nu schimbă condițiile contractuale actuale de reziliere.

ZEU69
Junior
Am incercat sa sun la 1939 si m-a tinut o ora in apel si nu am reusit sa vb cu nimeni. Alta posibilitate nu exista? La un punct de lucru Orange de exemplu?

Nimcid25
Explorator

Trebuie sa faci o solicitare (cu 30 de zile inainte) prin mail la rezilieri@telekom.ro sau poți completa formularul: https://fix.telekom.ro/reziliere-online/

 

 

Update - mai 2022 (DanielaH - Moderator)

Este nevoie ca titularul contractului să  trimită cu 30 de zile înainte o cerere scrisa + copie CI cu mențiunea: "sunt de acord cu furnizarea acestei copii către Orange Romania Communications S.A.", semnatură și dată aici.

Rezilierea anticipată are loc conform condițiilor contractuale, ceea ce poate presupune plata unei taxe de reziliere.

 

 

 

Eu am facut azi cererea online via: https://fix.orange.ro/reziliere-online/  

p.s. am fost informat pe mail de la un mail ciudat "rezilieri_b2c_web@orange.com" - grija sa nu intre in spam, cum ca:

"Acesta este un mesaj automat si reprezinta o confirmare de primire a solicitarii de reziliere a serviciilor. In vederea finalizarii cererii dumneavoastra, veti fi contactat de catre un reprezentant Orange.
Va rugam sa nu raspundeţi acestui mesaj, casuta de e-mail rezilieri_b2c_web@orange.com nu este monitorizata!  "

Dar echipamentele in ce mod se returneaza,ca in Braila nu mai este nici un magazin Orange Communicaions ca sa le returnez acolo, asa cum se facea la telecom

Salut, Diana! Bun venit în Comunitate! 

Uite aici un topic care te poate ajuta - https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/returnarea-echipamentelor-%C3%AEn-urma-%C3%AEnchid...

delfinas
#StarMember
Zeu, ce nu am inteles din ce ai scris tu? Zici ca abonamentul tau a fost mutat la Orange. Eu ti-am scris exact conditiile de rezilere a contractului, in termenii Orange. Cu placere!

Neaplicabil
Ce legătură are omul cu Orange ? de asta are dreptate nimcid, rezilierea o faci cu cel cu care AI contract . Eu daca pun pe Skoda o marca de BMW din Vitan Bârzești la un leu se cheamă că am BMW?

delfinas
#StarMember
A scris așa inițiatorul: "am incercat la ei sa reziliez abonamentul si mi-a fost transmis ca Orange a preluat abonamentele si ca trebuie sa apelez la dumneavoastra." Ce înțelegem noi din această frază? Că Skoda a devenit BMW, nu? Dacă era o problemă legată strict de Magenta, de ce ar fi întrebat pe o comunitate de clienți Orange?

Neaplicabil
Eu când am reziliat cu telepom exact cu acel formular online am reziliat fixele. Mobilul prin portare la Orange in eurogsm in magazin . Nimcid știe, daca desigur recunoaște avatarul, și nu mă îndoiesc că îl recunoaște, e unic in onlineul românesc acesta, mersi pentru ajutorul de acum doi ani, dragule

delfinas
#StarMember
Da, dar atunci Orange nu preluase serviciile fixe de la Magenta, cu tot cu contractele de mobil aferente unor pachete. Acum, situația e puțin mai încurcată, clienții sunt prinși între cele 2 entități. Dacă nu scria că cei de la Magenta i-au spus că nu mai e treaba lor, ci a celor de la Orange, nu mă băgam, nu știu cum e la Magenta, e singura rețea cu care nu am colaborat.