anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Returnare echipament din vechiul contract cu telekom

Flori1986
Junior

Bună tuturor! Sunt noua pe aici și sper nici sa nu stau prea mult 😁.

De curând am încheiat un contract cu Orange și nu am predat echipamentele aflate în custodie. Nu avem în oraș magazin de predare (Buzau) (menționez ca e vorba de echipament din vechiul contract cu telekom) și nici nu am reușit sa l trimit eu. Mi s a spus ca va veni cineva și-l va ridica pt o taxa de 5euro ce va fi facturata ulterior. Au trecut mai bine de 2sapt de la reziliere și nu m-a contactat nimeni...

Cautam un nr de contact,ceva,gen relații clienți,eventual netaxabil...

Ați întâmpinat astfel de situație?

Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Update 25 martie 2024

Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:

  • După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
  • În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
  • Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.

Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Salut!

300, 0374 300 300 (din orice retea) sau pe chat-ul Djingo.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Flori1986, ai luat legătura cu colegii noștri? Se rezolvă situația?

Noi te mai așteptăm să revii în Comunitate. 

Am sunat la ei și după 15min mi a răspuns un operator. Mi a spus ca va inregistra cererea mea ca si" reclamatie". Numai ca,în momentul în care stabileam detalii, s a întrerupt  convorbirea. Nu am mai sunat. Sper însă să fi apucat sa înregistreze acea asa zisa reclamație. Am vrut sa vina personal sa le ridice cineva de la ei, nu sa le trimit prin curier, sa fiu sigura ca le verifica de fata cu mine și e totul în regulă, complet...sa nu am surpriza ca ,trimise prin curier sa "constate " ca nu am trimis totul și sa fiu bună de plata. 

gg68
Începător

Sunt in aceeasi situatie.Acum doua saptamani am fost contactata de un operator Orange Communications si mi-a spus ca cel mai apropiat shop Orange C.ar fi la Radauti/Suceava.Apoi mi-au scris ca il pot preda (echipamentul) la un magazin Telekom.Am gasit un magazin Telekom,la Falticeni/Suceava.Eu sunt din Vatra Dornei,,cele doua localitati ar fi a fel ca si distanta.Am sunat la cele doua magazine,pe numerele ce le-am gasit pe net,dar nu mi-a raspuns nici unul.Am sunat si la 300 la Orange C.,dar cand imi introduc CNP-ul ca sa pot continua ,in apelarea catre ei,imi spune ca-i eronat si credeti-ma ,nu era.L-am tastat de cateva ori...Nu stiu cum sa iau legatura cu un operator,ca sa ma lamureasca unde sa predau acest echipament,pentru ca nu prea este ieftin sa faci calatorii  cautand aceste magazine de Orange C.sau Telekom...Iar in sms-ul primit de la ei scrie foarte clar ca pana cand nu voi preda acest echipament,contractul cu ei nu se va rezilia,iar ei vor continua sa factureze serviciile ,de care eu oricum nu voi beneficia.Stie cineva,c pot face,in acest caz?!

Daca suni la 0374 300 300 iti cere in continuare CNP-ul? Daca suni din alta retea, incearca sa accesezi o ramura care nu necesita introducerea CNP-ului. De exemplu: 1-3-2-0. Ideea e sa iei legatura cu cineva.

De asemenea, mai poti lua legatura cu un operator si pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator").

Client Orange

Am reusit sa le scriu.M-au transferat dp chat-ul Djingo.Mi-au dat un nr.de inregistratre la asa- zisa "reclamatie".Astept sa ma cotacteze,cum au spus...Sincer,si asa erau lucrurile destul de complicate si fara acest Orange Communications,transformarea unei parti din Telekom.si incercarea de a uni pe aceasi web-site cele doua societati,plus schimbarea interfetei lui,creeaza un mare disconfort.De azi dimineata incerc sa mi descarc ultima factura (sper!) la Orange Comm.ca sa o pot studia in liniste,avand in vedere ca mi reziliez contractul cu ei,dar efectiv nu am gasit,unde  sa tastez,desi am urmat toate indicatiile,ajungeam in acelasi punct de unde am plecat.Sper sa rezolv ,aceasta reziliere cat mai repede.Eu sunt abonat Orange(simplu) ,de aproape 20 de ani,imi descarc factura si mi-o platesc on-line ,de cativa ani buni,am facut achizitii si mi-am schimbat abonamentele ,tot on-line,dar n-am mai intalnit ,pana acum o asa mare brambureala, de cand incearca sa se uneasca cu Orange Communications.Imi pare rau dupa timpul pe care-l petrec incercand sa mi rezolv problemele cu ei.Va multumesc ,ca mi-ati raspuns si ma scuzati daca am avut cam multa "logoree"😏.Va doresc o dupa amiaza ,frumoasa!

FLo1
#StarMember

@gg68: Dacă ”muntele” trebuie să ”meargă la Mahomed” atunci aceasta e rezolvarea. Lor le convine să-ți factureze ceva ce nu folosești. Dar nici nu vor veni să ți-l preia. Asigură-te că e ok să-l predai în sediul Telekom, dacă nu se pare că ”îți vei planifica” un drum până la OrangeShop Rădăuți. Succes.

VasT
Explorator entuziast

Se închide contactul dar taxează echipamentul.  Așa au făcut in cazul meu. Sesizare la Orange iar dacă nu se rezolva apoi la ANPC. Asta ar fi soluția 

DanielaH
Moderator

Update 25 martie 2024

Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:

  • După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
  • În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
  • Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.

Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...