anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme factura Telekom

Costa
Junior
Buna ce pot face ca in ultima vreme imi vine factura telekom foarte mare de la 62 64 ron la 122 roni. Am intrebat la magazinul telekom mi-au zis si ei ca intr-adevar e mare factura dar nu ma pot ajuta.
Sa merg la orange ca au preluat ei acolo. Ei imi spun da e mare dar nu ma pot ajuta ca nu pot intra in baza de date dar banii mi i-au luat. Platesc telefonul fix din care nu il aveam mi-au bagat ceva penalizari ca nu am platit dar toate facturile de un an de zile sint platite la zi. Nu-i pot intelege ce fac in televiziune si internet de la ei si mi se expira contractul in decembrie. Ce as putea face sa ma desfac de ei ca intr-un an de zile le platesc 15 milioane dupa cum imi incarca facturile .
Au venit tote bune pina cind a preluat orange de atunci ma rup la bani.
10 Răspunsuri 10

Viocat
Senior certificat
Ce iti apare pe factura orange sau telekom. In funcție de ce apare suni la ei la relatii clienti. Sau trimite mai bine email

Costa
Junior
La acel numar sun si nu raspunde nimeni. Am sunat de multe ori si degeaba nu raspunde nimeni. Am trimis un email care l-am gasit dar nici un raspuns. Inca astept îsi bat joc de clienti.

Viocat
Senior certificat
Acel numar care? La telekom sau orange? Spune ce scrie pe factura poate te ajutam cu o alta adresa de email sau alt nr de telefon.

Costa
Junior
La acel numar 1930 nu raspunde nimeni +40766121234 la asta raspunde si ma redictioneaza si astept de îmi vine acru nu stiu ce sa mai fac am sunat si la Radauti la Telekom la relatii dar aceeasi treaba nu raspund au dreptate clientii telekom ca acele numere le au de forma nu au chef sa raspunda ...

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Sună la numărul 1930 din rețeaua Telekom fix. Detalii aici: https://fix.telekom.ro/formular-contact/ Sper sa reușești!

Viocat
Senior certificat
Intra in telefon la numarul 1930, deschide istoricul cu apeluri, screen shot si apoi cu problema intampinata, copie factura si screenshot sesizare online opc. In curand o sa te caute ei sa se remedieze.

Pololică
#StarMember
Totusi, in factura ce scrie ca ai de plata? Ai iesit din perioada minima contractuala si reducerile erau limitate la acea perioada (minim 12 sau 24 luni)?

Viocat
Senior certificat
Incearca si aici: https://fix.telekom.ro/despre-chatbot-telekom/ Poate rezolvi

Costa
Junior
Nu, contractul il am pe doi ani din care un an a trecut si au inceput problemele. Mai am pina in decembrie anul asta sa se expire contractul dar daca nu se remediaza si luna februarie e cam problema ma rup la buget. Am trimis niste emailuri astept raspuns sa vad ce îmi spun ei .

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut! Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:

- 300 (apel gratuit din reteaua Orange și Orange Romania Communications)

- 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)

- 0711001930 numar apelabil din roaming

- apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă

- 021 9890 - pentru informații despre oferte

De asemenea se pot folosi și adresele de e-mail:

- infoclienti@orange.com  

- sesizari@orange.com  

- sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)

Update 28.06.2024 (MihaelaA, Community Manager)

Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu mai este disponibilă. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/

 Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.