anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa semnal sau semnal slab - Orange TV Digital

VoicuM
Începător

Buna ziua!

De cateva zile ma confrunt cu o situatie interesanta. In fiecare zi, cand deschid televizorul pentru prima data, sunt intampinat de mesajul "Semnal slab sau lipsa semnal. Deconecteaza cablul RF .....etc".

Rezolvarea de fiecare data este un restart la router. Dupa aceasta, merge perfect, pana a doua zi (banuiesc eu ca dupa o pauza mai lunga).

Mentionez ca Internetul + Telefon fix functioneaza fara probleme, doar TV are aceasta problema.

Poate fi un semn de "oboseala" a router-ului? Are cam 5 ani, si este model Sagemcom F@st 5655v2, de pe vremea Telekom.

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Poți face o sesizare din secțiunea Contact , unde le explici că sunt probleme zilnice și dorești  înlocuirea ont-ului respectiv. Verifică însă și mufa/ mufele și conexiunile de la cablul tv și chiar cablul în sine să nu fie probleme.

Sper să reușești!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@VoicuM, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Salut! 

Nu am reusit inca din cauza lipsei de timp - avand in vedere ca se intampla intermitent si dupa restart functioneaza, nu a fost urgent.