17-02-2025 03:15 PM - editat 17-02-2025 03:16 PM
Buna ziua!
De cateva zile ma confrunt cu o situatie interesanta. In fiecare zi, cand deschid televizorul pentru prima data, sunt intampinat de mesajul "Semnal slab sau lipsa semnal. Deconecteaza cablul RF .....etc".
Rezolvarea de fiecare data este un restart la router. Dupa aceasta, merge perfect, pana a doua zi (banuiesc eu ca dupa o pauza mai lunga).
Mentionez ca Internetul + Telefon fix functioneaza fara probleme, doar TV are aceasta problema.
Poate fi un semn de "oboseala" a router-ului? Are cam 5 ani, si este model Sagemcom F@st 5655v2, de pe vremea Telekom.
17-02-2025 03:46 PM - editat 17-02-2025 04:06 PM
Salutare!
Poți face o sesizare din secțiunea Contact , unde le explici că sunt probleme zilnice și dorești înlocuirea ont-ului respectiv. Verifică însă și mufa/ mufele și conexiunile de la cablul tv și chiar cablul în sine să nu fie probleme.
Sper să reușești!
Baftă!
la 19-02-2025 10:22 AM
@VoicuM, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 19-02-2025 12:31 PM
Salut!
Nu am reusit inca din cauza lipsei de timp - avand in vedere ca se intampla intermitent si dupa restart functioneaza, nu a fost urgent.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor