la 14-08-2024 01:08 PM
Parerea mea este ca Orange si OROC au fuzionat doar pe hartie si in planul de conturi. In rest, nicio schimbare.
Codul de abonat al clientilor OROC au ramas la fel, diferit fata de cel al clientilor Orange, ceea ce in opinia mea arata ca in continuare sunt clienti diferiti.
Facturile clientilor OROC, dupa fuziune, nu se mai pot plati la punctele PayPoint, ci doar in magazinele Orange Shop/Store, asta desi nu mai scrie OROC pe factura, ci Orange. Codul de bare al facturilor este nefuncțional, cu numarul de telefon nu se poate plati. Acum, ca sa platesc o factura OROC, nu o mai pot face asta unde le platesc pe toate celelalte, la un Paypoint, ci trebuie sa ma duc in celălalt capat de oras ca sa o platesc in Orange Store. Trist...
Daca un client OROC doreste servicii bune si stabilitate a procedurilor si ofertelor, trebuie sa devina client Orange. Cum? Prin portare. Deci, fuzionarea anuntata cu atata splendoare nu a avut loc decat la nivelul capitalului companiei, clientii fiind in continuare dezavantajati.
Sper si astept fuzionarea clientilor OROC, in adevăratul sens al cuvantului. Desi inca cred ca e departe de a avea loc, parerea mea este ca e mai bine la OROC decat la Telekom.
la 14-08-2024 01:20 PM
Salutare!
Din câte am înțeles, va mai dura ceva timp până la integrarea propriu-zisă, care se va realiza probabil la anul. Juridic s-a realizat, dar practic, din câte am citit, nu este prea ușor și este de lucru să se întâmple. Partea bună este că se lucrează, pentru că toată lumea dorește să se întâmple cât mai repede și să se termine odată aceste diferențe!
Baftă!
14-08-2024 01:21 PM - editat 14-08-2024 01:27 PM
Din păcate ai dreptate și acest lucru se vede și în rândul clienților care incep să sesizeze acest lucru.
Unificare în adevăratul sens al cuvantului nu se va produce prea curând si probabil vor mai trece câțiva ani până când aceste diferențe vor disparea complet.
la 14-08-2024 05:20 PM
Salutare!
Sper că nu te așteptai să fie ceva peste noapte. Gândește-te ca la data achiziției UPC de către Vodafone, deși schimbarea de nume s-a făcut rapid, "în spate" a durat mult timp. Plus ca tata încă are codul de client de pe vremea Kappa (sau care au fost primii care au introdus codurile de client). Și abonamentul de servicii fixe are mai mult de 30 de ani.
la 14-08-2024 05:32 PM
Înainte de UPC mă știam la Astral. Ulterior m-am trezit la UPC, dar pentru că UPCul a fost calitativ ca Romtelecomul, le-am spus tay-tay. Și da, am prieteni care au rămas din comoditate la UPC și ulterior, vreo 2 ani, tot de UPC povesteau deși era cumpărat de Vodafone.
la 14-08-2024 05:37 PM
Kappa (primul din "franciză" în București, când a fost semnat contractul pe 1$ și 20 de canale, în martie 1993), apoi a fost cumpărat de Astral (din Cluuuuj), apoi UPC (Soseaua Nordului din București) și ultimii, dar nu cei din urmă, Vodafone.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor