Număr de telefon OROC
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-04-2023 02:00 AM
Bună ziua!
Ar putea cineva, vă rog, să îmi dea un număr de telefon la care pot fi contactați cei de la Orange Romania Communications? Am reziliat contractul cu ei acum câteva luni, am achitat toate facturile, le-am trimis echipamentele, iar ei mi-au emis luna aceasta o factură în care îmi cer să le plătesc echipamentele. A mai avut cineva o astfel de problemă? Cum se procedează în astfel de cazuri?
Mulțumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-04-2023 03:15 AM - editat 02-04-2023 12:35 PM
Mihai, bun venit in Comunitate!!!
Ai dovada ca ai returnat echipamentele? Daca da, alege o metoda de contact de aici si trimite acea dovada.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-04-2023 04:46 AM
Salutare! Trimite o sesizare către Serviciul Clienti Orange România Comunications prin intermediul interfaței https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask, unde vei încărca dovada că echipamentele au fost predate cu PV in data X si soliciți stornarea facturii cu Nr din data Z. Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-04-2023 08:17 AM
Salut Mihai,
Ca sa-ti raspund punctual la intrebare, numarul de telefon pentru OROC este acelasi cu cel pentru ORO: 300.
Fiind weekend, iti recomand sa suni incepand de luni dimineata.
Cu toate astea, daca vrei sa iei legatura cu ei in scris, iti pot recomanda si acest topic din Comunitate.
De asemenea le poti trimite un mesaj in scris si din sectiunea de Contact.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-04-2023 09:15 AM
Salutare!
Suni la 300 sau 0374300300, din orice rețea și vezi ce combinație poți alege să intri in legătură cu ei. Eu, de exemplu, reușesc cu 1-1-1-0, dar sunt client ORO.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2023 10:21 AM
@Mihai24, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2023 12:43 PM
Bună ziua!
Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Am fost la un magazin Orange și mi-au dat un număr de telefon direct. Am sunat și mi-au confirmat primirea echipamentelor. Îmi vor emite o nouă factură luna viitoare în care o vor scădea pe cea precedentă. Sper să se rezolve.
Gânduri bune tuturor și mulțumesc încă o dată pentru ajutor!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2023 12:46 PM
Mulțumim pentru confirmare. Mă bucur că situația s-a clarificat.
Te mai așteptăm în Comunitate.