anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Oferta comerciala Umflata

DanJ1
Începător

Buna ziua

As dori cateva lamuriri de la voi.

Recent cei de la OROC au decis sa renunte la serviciul de IPTV. M-au informat telefonic ca vor veni sa imi schimbe abonamentul si echipamentele.

Reprezentantul de la comertial n-a fost explicit dar eu i-am mentionat ca vreau sa pastrez contractul la valoarea actiuala Internet + tv pachetul extra cel de 65 lei care l-am avut de la instalare. A fost de acord.

Dupa aceea a inceput patania neplacuta. Am asteptat sa vina cel de la instalari vre-o 2 zile, am discutat cu el la telefon ce implica schimbarea a zis ca vedem.

Dupa ce a instalat echipamentele noi si m-am bucurat ca nu mai trebuia cablat nimic a inceptut semnarea unui calup de documente pe telefonul lui, evident nu le-am mai examinat. La sfarsit mi-a spus ca va veni urmatoarea factura mai mare.

Apoi au inceput sa vina facturile mai mari si deabia dupa a doua factura am vazut ca mi-a bagat in contract oferta comerfiala mai mare (Supreme), fara sa imi zica si fara sa imi dea ocazia sa observ.

Va intreb si pe voi ati mai patit magarii de acest gen cu comercialul de la Orange si ce e de facut cu acest comportament fata de clienti?

 

 

7 Răspunsuri 7

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Din păcate astfel de situații sunt tot mai dese și se datorează neatenției clienților care merg pe încredere.

Atunci când nu ești sigur pe ce ai semnat poți contacta serviciul clienți în cele 14 zile in care ai dreptul să renunți și să ceri detalii suplimentare.

Puteai găsi informații suplimentare și în contul my Orange.

Poți face o sesizare către Orange și vezi daca poți rezolva ceva (cam greu având în vedere timpul trecut de la semnarea contractului).

Prima factura trebuia deja să îți ridce semne de întrebare.

RafaHelper
#StarMember

Salut @DanJ1

Au mai fost plangeri de genul in comunitate. Eu nu am patit pentru ca imi citesc contractul sau alte documente pe care le semnez. Ce poti face este sa lasi un mesaj din sectiunea Contact https://www.orange.ro/contact/ si sa vezi daca se poate rezolva problema ta. Multa bafta!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trebuie să te uiți în contract și să vezi cum este specificat. Dacă nu se respectă ceea ce ai în contract și nu ai primit nicio notificare de majorare ( din câte știu, anul acesta doar abonamentele bussines au primit notificare de majorare), atunci faci sesizare din secțiunea Contact și atașezi contractul, în care incercuiesti in prealabil sumele de plată.

Simplu și la obiect!

Eu am făcut cu ceva ani in urmă așa și s-a rezolvat! Baftă!

Problema e ca ei mi-au bagat pe gat o oferta mai scumpa (cu contract reinoit) si nu am observat decat cand a venit factura.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Nu știu în acest caz ce mai poți face. La orice trebuie multă atenție! Îmi pare rău!

DanJ1
Începător

Salut 

Multumesc pentru ajutor.

Sunt de acord ca trebuia sa fiu atent sau sa ma uit in contract in perioada de 14 zile. Din neatentie si lipsa de experienta cu astfel de oameni nu am facut-o.

Revin cu un update la situatie am contactat pe e-mail serviciul de relatii clienti saptamana trecuta si  le-am explicat situatia, din pacate inca nu am primit niciun raspuns.

Azi am sa fac o cerere de rezliere a abonamentului deoarece se apropie perioada de emitere a facturii si nu mai intentionez sa platesc abonamentul aferent la Netflix pe care nu-l folosesc, nu stiu nici daca este valid si cum il folosesc pentru ca nu au oferit detalii clare si la care nici nu ma lasa sa renunt deoarece este legat de serviciul de Internet intr-un mod chiar abuziv si care contravine politicii inclusiv celor de la Netflix care iti permit sa renunti la abonament la ei cand vrei. 

Asta este dupa 8 ani din cauza neatentiei mele si lacomiei unui agent de vanzari care vrea sa vanda un abonament scump trebuie sa renunt la ei.

MihaiC99
Junior entuziast

Dacă ai trimis o sesizare prin formularul de contact, atunci vei fi contactat.

Uneori durează mai mult, insa vei fi contactat de departamentul abilitat.

In cazul rezilierii nu știu ce taxe au pentru serviciile fixe, însă ai grijă să nu plătești mai mult pe taxele de reziliere decât pe diferența dintre abonamentul vechi și cel nou.

Solicita mai multe informații înainte de a lua decizia finală.