anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Număr de telefon OROC

Mihai24
Începător

Bună ziua!

Ar putea cineva, vă rog, să îmi dea un număr de telefon la care pot fi contactați cei de la Orange Romania Communications? Am reziliat contractul cu ei acum câteva luni, am achitat toate facturile, le-am trimis echipamentele, iar ei mi-au emis luna aceasta o factură în care îmi cer să le plătesc echipamentele. A mai avut cineva o astfel de problemă? Cum se procedează în astfel de cazuri?

Mulțumesc!

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Mihai, bun venit in Comunitate!!!

Ai dovada  ca ai returnat echipamentele? Daca da, alege o metoda de contact de aici si trimite acea dovada.

Razvan
#StarMember

Salutare! Trimite o sesizare către Serviciul Clienti Orange România Comunications prin intermediul interfaței https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask, unde vei încărca dovada că echipamentele au fost predate cu PV in data X si soliciți stornarea facturii cu Nr din data Z. Succes! 

arsradu
#StarMember

Salut Mihai,

Ca sa-ti raspund punctual la intrebare, numarul de telefon pentru OROC este acelasi cu cel pentru ORO: 300.

Fiind weekend, iti recomand sa suni incepand de luni dimineata.

Cu toate astea, daca vrei sa iei legatura cu ei in scris, iti pot recomanda si acest topic din Comunitate. 

De asemenea le poti trimite un mesaj in scris si din sectiunea de Contact.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Suni la 300 sau 0374300300, din orice rețea și vezi ce combinație poți alege să intri in legătură cu ei. Eu, de exemplu, reușesc cu 1-1-1-0, dar sunt client ORO.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Mihai24, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Mihai24
Începător

Bună ziua!

Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Am fost la un magazin Orange și mi-au dat un număr de telefon direct. Am sunat și mi-au confirmat primirea echipamentelor. Îmi vor emite o nouă factură luna viitoare în care o vor scădea pe cea precedentă. Sper să se rezolve.

Gânduri bune tuturor și mulțumesc încă o dată pentru ajutor!

Mulțumim pentru confirmare. Mă bucur că situația s-a clarificat.

Te mai așteptăm în Comunitate.