la 22-02-2024 06:20 AM
22-02-2024 06:34 AM - editat 22-02-2024 06:46 AM
Salut
Nu am primit o astfel de notificare menționând că sunt client Orange Romania.
Răspunsul la prelungirea abonamentului in urma majorării îl ai în notificare.
In ceea ce privește corectitudinea aceasta nu mai exista de foarte mult timp .
Furnizorii aplica in contracte clauze favorabile lor iar instituțiile statului român fac pași timizi in ceea ce privește drepturile clienților.
Întrebarea mea este daca ar fi invers in "contextul actual al economiei" și clientul nu mai are aceleași venituri ar putea micșora abonamentul sau rezilia contractul fara penalități ( exemplu un client este concediat).🤔
la 22-02-2024 07:28 AM
Cred ca Orange vrea sa se debaraseze de abonați Orange romania comunications și nu știe cum ...
la 22-02-2024 08:19 AM
Problema este simplă: serviciile nu sunt obligatorii, iar fiecare se "întinde" cât îi permite "plapuma". În caz contrar, viața "e greu" și cere sacrificii.
22-02-2024 08:24 AM - editat 22-02-2024 08:25 AM
Clientul își asumă un contract pe 2 ani nu și eventualele măriri.
Să își asume și furnizorul responsabilitățile și riscurile aferente contractului pe 2 ani.
la 18-03-2024 05:41 PM
Conform legii 193 din 2000, poți renunța la orice contract chiar dacă ești în perioadă contracuală
la 18-03-2024 05:52 PM
Corect, asa este
18-03-2024 05:53 PM - editat 18-03-2024 05:55 PM
Cu penalizări desigur.
Daca ai primit reduceri și pleci fără motiv întemeiat.
la 22-02-2024 08:02 AM
Salutare!
Contractual, este normal sa te notifice (asa cum si tu poti notifica la randul tau o modificare contractuala).
Din ce inteleg, contractul isi mareste pretul, dar nu si periaoda. Vei primi o bonificatie de 100 minute internationale pentru urmatoarele 24 de luni (daca le folosesti, poti considera ca platesti o extraoptiune, desi, la 2E/serviciu... adunat la mai multe servicii folosite...). Ai optiunea renegocierii contractului.
22-02-2024 08:19 AM - editat 22-02-2024 08:20 AM
Din cate stiu, si Telekomul facea acelasi lucru. Intrucat Orange Romania Communications nu e altceva decat Telekom Romania Communications, acum cu sigla Orange, nici nu ma astept la altceva.
Cu toate aste, dupa cum spuneau si colegii, si dupa cum scrie chiar in screenshot-ul atasat de tine, perioada contractuala ramane aceeasi. Deci nu, nu se prelungeste abonamentul cu inca 2 ani.
la 18-03-2024 06:58 PM
Așa este! Am ajuns de la abonament de 5E la abonament de 11E cu aceste majorări, pentru ca nu aveam perioada contractuala. Am plecat imediat,la orange, unde nu am patit sa mi se intample asta
la 22-02-2024 08:27 AM
Flavius, a sosit momentul de a verifica în contractul semnat dacă este prevăzută și acceptată o astfel de clauză. Dacă nu este prevăzută, atunci pui mâna pe telefon, contactezi Serviciul clienți și menționezi condițiile în care relația contractuală poate continua. Dacă se acceptă vei fi fericit, altfel ai opțiunea denunțării contractului.
la 22-02-2024 09:00 AM
Salut !la ce adresa de e-mail pot rezilia abonamentul orange romania comunications ,unde găsesc formular ???
22-02-2024 09:01 AM - editat 22-02-2024 09:05 AM
Ai detalii despre această solicitare aici: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/reziliere-contract/td-p/142762
Mai exact, utilizând formularul de contact disponibil aici: https://www.orange.ro/contact/
la 22-02-2024 09:08 AM
Nu ma interesează sa iau legătura cu ei ...doresc sa le trimit direct cererea de reziliere
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor