la 03-03-2025 03:11 PM - editat ultima oară la 03-03-2025 03:17 PM de DanielaH
Buna ziua,
Am si eu urmatoarele probleme cu abonament de Fibra 2300 de la Orange .
Abonamentul are 2 ani jumatate (initial era Fibra 2000 parca). Acum o luna, am cerut sa primim si mesh-ul, ca sa pot lega un desktop in alta camera. Raspunsul primit : nu se poate, trebuia sa cereti in primele 3 luni. Pai cum vine asta, e un beneficiu de care nu beneficiezi decat cand vrea Orange? Pe langa ca nu mentioneaza nicaieri cand vorbesti cu ei despre clauzele astea, ce ii opreste sa nu puna termen limita 5 minute in care poti cere ? Sau , daca nu ceri expres viteza de 2Gb, ai doar 100Mbs.
A doua problema... dupa 2 zile de la refuz, ma trezesc cu serviciu tehnic la usa... ma gandesc ca au adus mesh-ul.. nici vorba , au venit sa schimbe router-ul.. Pai router-ul meu merge.. Nu, ca trebuie schimbat.. Surpriza, router-ul nou e de 2,5Gb, router-ul vechi e de 1Gb. Poftim ?!?! Pai am platit 3 ani un serviciu de care nu am beneficiat ? Suna la serv clienti, explica o ora jumate la 5 persoane situatia, ceri explicati si eventuale despagubiri, (si, din nou, mesh-ul) ... asta e, nu se poate, ghinion...
Chiar ANPC e singura solutie ?
03-03-2025 03:48 PM - editat 03-03-2025 04:00 PM
Salut,
O situație tare neplăcută.
Referitor la ultra wi-fi mesh, văd că este menționat ceva legat de cele 90 de zile la întrebări frecvente.
"Dacă ai deja internet prin fibră de la Orange și întâmpini probleme cu acoperirea Wi-Fi, poți solicita Ultra Wi-Fi 6 Mesh în magazinele Orange sau prin apel la 300. Dacă pachetul tău de servicii este Premiere și instalarea s-a făcut în ultimele 90 de zile, atunci nu va trebui să achiți nicio taxă suplimentară pentru instalarea primului dispozitiv mesh. Dacă ai un alt pachet de servicii, vei plăti 11 lei/lună pentru fiecare dispozitiv mesh instalat."
https://www.orange.ro/love/echipamente/mesh/
Referitor la problema numărul 2, in trei ani nu ai realizat că ai viteze limitate datorita echipamentului?
Insistă, poate obții compensații macar pentru al treilea an.
la 03-03-2025 04:07 PM
Dar nu spune ce se intampla daca am Premiere, si au trecut mai mult de 90 de zile.
la 03-03-2025 04:10 PM
Se deduce că vei plati o taxa suplimentara.
Nu plătești daca ceri in cele 90 de zile.
Este destul de clar specificat.
Însă era important sa te informeze și pe tine cineva de la Orange despre aceste condiții/beneficii.
la 03-03-2025 04:13 PM
Dar nu spune ce taxa, mai ales ca e vorba de taxa de instalare, nu chirie. Nu cred ca e destul de clar specificat. Dimpotriva, e in cel mai bun caz ambigua exprimarea.
03-03-2025 04:20 PM - editat 03-03-2025 04:25 PM
Serviciul clienți ce a specificat in urma sesizării tale?
Că vei plati o taxa de instalare și/sau o taxa lunara?
Eu înțeleg că vei plati taxa de instalare.
la 03-03-2025 04:24 PM
Serviciu Clienti au dat din colt in colt si au spus ca nu pot oferi acest serviciu gratuit, pentru ca asa scrie in contract. Iar in contract nu scrie nimic de asa ceva, nici macar ce scrie la intrebari frecvente. Au propus prelungirea cu 24 de luni, lucru pe care l-am acceptat, iar apoi au spus ca nu se poate prelungi... si suntem in acelasi loc...
la 03-03-2025 04:35 PM
Prelungirea cu 24 luni ar fi rezolvat problema.
Bănuiesc că sesizarea a fost făcută în scris prin formularul de contact.
Daca nu, fa și o sesizare prin aceasta metoda.
la 03-03-2025 03:57 PM
Salutare!
La fibră 2300, trebuie acel ONT Zte 6605 și cu port de 2,5 Gbps. Că nu ai avut până acum acel Ont și ai avut net de 2300, nu știu asta. Eu când am trecut de la fibra de 1,8 Gbps la cea de 2,3 Gbps, am cerut acel ont. Nu am vrut cu mesh, dar ei veniseră și cu acela. Probabil că așa trebuie!
Dacă serviciul ți-a funcționat în parametri, înseamnă că nu ai avut nevoie de viteze mai mari. Probabil că pentru mesh trebuie să prelungești serviciul în continuare ( depinde de câte luni contractuale mai ai).
la 03-03-2025 04:01 PM
ONT-ul 6605R abia acum l-au instalat. Asta spun, ca abonamentul l-au facut si l-au taxat, dar echipamentul nu avea cum sa furnizeze acea viteza.
03-03-2025 04:56 PM - editat 03-03-2025 04:57 PM
Prelungești abonamentul cu mesh inclus. Am înțeles și ți-am explicat că trebuie cerut la începutul perioadei contractuale. Am un astfel de contract și eu așa am înțeles, adică ori iau mesh de la început, ori nu mai știu decât după ce reprelungesc.
la 03-03-2025 03:58 PM
Nu ma avut echipament cu care sa testez.. in plus, eu nu am fost cand s-a facut prima instalare.
la 03-03-2025 04:34 PM
Captura din contract. Scrie ca mesh-ul e inclus gratuit, la cerere, pe perioada contractuala. Nu scrie nicaieri ca trebuie sa ceri in primele 3 luni.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor