la 18-09-2024 02:46 PM
Povestea pe scurt, am avut Internet și Tv de la Telekom, preluat de către Orange Communications.
Doua abonamente de mobil le aveam la Vodafone.
Acum 2 ani am portat numerele de mobil la Orange ( asa credeam, portarea in realitate s-a facut la Orange Communications și nu la Orange Romania, detaliu care mi-a scapat in acel moment).
In vara acestui an, pe 11 iunie 2024, ma apeleaza cineva din forta lor de vânzari ca sa-mi propuna prelungirea contractului si pe telefonie mobila, si pentru Internet si Tv. Eram la volan, l-am pasat amabil, i-am spus ca ma decid dupa ce vad o oferta scrisa.
Prelungirea lor de contract, primita pe e-mail continea clauze cu mult mai proaste decît cele oferite in magazinele Orange. In cele trei oferte, cite una pentru fiecare numar de mobil si una pentru Internet si Tv trebuia accesat un link pentru a fi acceptate. Evident nu am accesat linkul, motiv pentru care au revenit cu ofertele si contractele atasate in datele de 13, 15 si 21 iunie. Evident nu le-am acceptat.
La următoarea factura, in 9 iulie descopar ca IN MOD UNILATERAL, FARA A AVEA ACORDUL MEU DE VOINTA, ORANGE COMMUNICATIONS PRELUNGISE CONTRACTELE IN MOD FRAUDULOS..
Telefoane, multe si aproape inutile, mers personal la magazin Orange Commnucations, a durat inca o luna ca sa anuleze prelungirile.
In data de 20 luna viitoare imi expira contractele, asa cel putin credeam. Merg la magazinul Orange Romania ca sa le prelungesc cu ei, caci doar au fuzionat zice-se și mi se comunica verbal canu se poate face portarea de la Comunicationssi nici prelungirea abonamentului cu ei (!) si surpriza contractul de Internet si Tv a ramas prelungit cu cei de la Communications.
Acum incerc sa vad cum pot rezolva contractul ramas prelungit in mod ilegal de catre cei de la Orange Communications, iar daca pe cele 2 numere nu pot face contractul cu Orange Romania, voi pleca la alt furnizor.
Sper, ma mir si eu de ce mai sper, ca se va putea rezolva amiabil abuzul celor de la Orange Communications si voi putea trece la Orange Romania.
Daca a mai trecut cineva prin experienta asta, orice sfat sau sugestie este binevenita.
la 23-09-2024 11:11 AM - editat ultima oară la 24-09-2024 10:04 AM de MihaelaA
Gata, s-a rezolvat, nesperat in urma unei conversatii la telefon, reactie la ce am postat, altcineva decit persoana gasita r prin prieteni si amici si un lant al slabiciunilor.
Miraculos am putut face prelungirea firesc și natural conform ofertei de pe site si nu in cele din urma, conform optiunilor mele..
Soluția a venit de aici, in urma postarilor si a interventiei adminului.
In spiritul acestei aventuri....
https://www.youtube.com/watch?v=Fy35w_qg28Y
18-09-2024 03:37 PM - editat 18-09-2024 03:39 PM
Salutare!
Păi nu se poate tehnic, dacă te referi strict la grila de programe !
Îți spun și de ce! Fiind pe rețeaua fostului Telekom (pentru că așa sunt clienții foști OROC), încă se transmite o anumită grilă, care este cam aceeași cu cea a Orange prin rețeaua proprie, dar care nu este aceeași.
Chiar dacă te-ai muta la Orange, în locația respectivă tot grila aia o vei avea, pentru că este vorba de infrastructură, ce nu se modifică.
Oricum, grilele și totul sunt în proces de unificare, deci va fi ceva comun. Cât mai durează, nu știe nimeni exact, poate doar cei din managementul companiei, dar nu apare nicăieri un termen clar. Oficial, nici nu mai există Orange Romania Communications!
Îți spune cineva care a avut servicii fixe de la Orange, dar prin rețeaua fostului T ( și era aceeași grilă cu clienții T), iar acum am în două locații servicii fixe prin rețeaua proprie, mutându-mă între timp de la una dintre locații (unde aveam servicii prin rețeaua T).
În orașele mari, în general este infrastructura fostului T și nu ai ce să faci! Doar pe ici pe colo s-a mai adăugat infrastructura proprie!
Cred că din acest motiv nu poate să te mute, pentru că nu s-ar schimba nimic. Repet, eu am avut servicii doar de la Orange România, nu de la Telekom sau Oroc, dar grila era aceeași cu cea a Telekom, pentru că era pe infrastructura Telekom.
Sper că te-ai lămurit! M-am referit strict la serviciile fixe. La cele mobile este altceva, dar oricum nu mai sunt mari diferențe!
Succes!
la 18-09-2024 04:22 PM
Ma refer si la ofertele de prelungire abonament la telefonia mobila .
la 18-09-2024 03:39 PM
Salutare!
Nasoala experienta, dar am cateva intrebari (pentru a fi mai sigur ca inteleg bine):
PS: sa stii ca intrebarile si raspunsurile din comunitate se transmit mai departe (in special cand moderatorii intervin pe firul discutiei) si se rezolva. In perioada respectiva (iunie-iulie) s-a finalizat absortia OroC si s-ar putea sa fi fost ceva erori de implementare (e doar o presupunere).
la 18-09-2024 04:20 PM
1. In iulie am fost sa achit factura intr-un magazin Orange Romania din Maritimo Mall, in Constanta. Suma nu batea cu suma cu care eram obisnuit, acolo mi-au spus despre prelungirea contracteleor de telefonie mobila, Acolo nu puteau accesa datele contractului de Internet si Tv, iar in myaccount pe site-ul orange.ro nu apareau datele contractuale . Nici acum nu apar date legat de durata contractului de Internet si Tv. Datele legate de contractele de telefonie mobila au aparut abia la citeva zile dupa ce am inrosit firele de telefon cu ei si am fost la un magazin Orange Communications. In functie de persoana cu care discutam la telefon, solicitind detalii despre contracte, raspunsurile pe care le primeam erau contradictorii, scuza era ca tocmai erau de la Orange si nu de la OROC. Cu citiva dintre cei cu care am discutat a fost un handicap faptul ca ei stiau ca am 64 de ani, motiv pentru care incercau sa ma tuteleze, "sa ma treaca strada" in noua era digitala.... imi cer scuze dar lucrez in IT&C , nimeni nu-i perfect 😎 Ce sa zic, una dintre persoane era grabita caci pleca in concediu, alta m-a luat la ture intr-un limbaj exagerat de ... ireverentios. Cumva pe parcursul a peste 3 saptamini de lupta si discutii ca sa anulez contractele prelungite fara acordul meu mi-a fost lasata impresia ca eram vita in stabulatie, in staulul lui Orange Communications.
2. Nu retin sa fi primit o notificare in sensul ca OroC a devenit Orange ...
3. Am incercat prelungirea abonamentelor de mobil in magazinul Orange Romania, acolo mi-au spus ca ei nu o pot face, trebuie sa ma duc la Orange Communications, si ca da, s-au unit dar de fapt nu s-au unit si din acest motiv nu imi pot face portare de numere de mobil la ei si nici nu pot beneficia de oferta lor de prelungire de contract.
4.Nu, am Fibra 500 + TV Esential cu Max Pack as fi vrut sa cresc vteza de net.... in fine nu cred ca am Orange Love, in myaccount nu-mi apare asa ceva.
la 18-09-2024 04:32 PM
P.S. Modificarea de abonament a fost facuta pe o oferta recitata la telefon, in anumite privinte aparent mai buna, in alte privinte mai proasta decit cea din contractele aactive in acel moment.
De exemplu la Tv era un downgrade care nu s-a produs daca e sa ne luam dupa ce am primit in mail in contract. Am inca mesajele primite pe mail cu contractele ofertate atasate.
la 18-09-2024 04:41 PM
Daca ai vreo sesizare trimisa, as recomanda sa vezi in intervalul de 30 de zile sa vezi de raspuns primesti. Daca nu, recomand, asa cum ai scris aici, sa le trimiti prin contact si sa ceri reglarea contractelor. Stiu, e deranjant. O situatie aproximativ similara am avut cu UPC acum vreo 12 ani: imi activasem UPC Phone si, luna urmatoare activarii aplicatiei, din 3Play (aveam pachet tv+net+telefonie fixa) mi s-au activat serviciile individuale (evident, cu cost pe masura). A durat 6 luni reglarea (din ianuarie pana in iunie inclusiv), dar s-a rezolvat. Si ne auzeam luna de luna dupa emiterea facturilor (de fapt, cred ca a fost singura buba cu UPC pana la preluarea de catre Vodafone).
la 18-09-2024 06:36 PM
In intervalul de 30 de zile pierd numerele de telefon alocate pe contractele de telefonie mobila.
Am ajuns la exasperare deja cu incompetenta ce se ascunde in spatele procedurilor, lor, incompetenta zemoasa si triumfala.
M-am plictisit de discutii inutile cu persoane care refuza sa auda ce optiuni ai tu din oferta de pe orange.ro, persoane care au doar un plan de vinzari si care ignora optiunile tale de client. Am ajuns in punctul in care se trece peste acordul de vointa al clientului si la falsificarea acordului acestuia in mod cinic, sperind ca o procedura interna a lor, procedura necunoscuta tie client si ale carei prevederi nu-ti pot fi inputabile in lipsa comunicarii, le asigura impunitatea.
Si toate astea doar pentru a-si atinge plafonul de vinzari.
De aici pleaca problema reala.Ei sunt in culpa dpdv contractual. Nu pot eu sa le rezolv problemele interne.
In esenta doresc sa le dau mai multi bani, prin optiunile pe care le am legat de contractul cu ei. Daca Orange ramine intepenit in neputinta de a face o prelungire de contract pe telefonie mobila conform ofertei de pe site-ul lor, asta e, plec la alt provider,Digi, care-mi ofera peste ce-mi ofera ei. Asta e valabil si pentru Internet si TV.
la 19-09-2024 08:31 AM
Update&P.S.
Pe scurt, doream:
-prelungirea abonamentului Internet+Tv pe oferta Supreme cu ceva extraoptiuni;
-prelungirea abonametului pentru două numere de mobil pe optiunea Smart.
Ce am obșinut până in acest moment urmare a demersurilor făcute:
- un mesaj in mail:
@custmerSalut, Am inregistrat solicitarea ta cu numarul 0003NaKD5CP3XXXXVom analiza mesajul tau si vom reveni cu un raspuns, in cel mult 48 de ore.
.-un alt mesaj SMS pe numărul de mobil de pe care am sunat in care mi se spune ca sesizarea facuta de c[tre mine va fi analizata in termen de 5 zile lucrătoare, numărul de inregistrare, ca pot urmari stadiul solușionării pe site-ul http://oran.ge/reclamatia de unde mă aruncă in myaccount, unde evident nu apare ca aș fi reclamat ceva, SI NICI DOCUMENTELE JURIDICE, CONTRACTE SI ANEXE NU APAR LEGAT DE SERVICIILE PE CARE MI LE FACTUREAZĂ ! 😮
Mă întreb retoric dacă cei ce fac managementul riscurilor realizează starea de anomie în care se gă=sesc în raport cu clientul.
la 20-09-2024 12:18 PM
Serviciul clienți tocmai a depășit termenul de 48 de ore asumat de a-mi răspunde la solicitarea facută (0003NaKD5CP3XXXX).
Termenul curgea din 18 septembrie, ora 12:13 PM.
Demersul de a naviga prin hățișul discuțiilor cu operatorii, prin pocedeele ce le declanșează devine un mecanism impecabil al absurdului kafkian cu resurse practic nelimitate.
Pe tot parcursul acestei aventuri de a face o prelungire de contracte, mi se consolidează senzația că nu e o încurcătură provocată de unirea dintre Orange Communications si Orange Romania, este vorba de acțiunea celor de la Orange Communications care-și pedepsesc clienții ce nu au acceptat prelungirea contractelor anterior acestei fuziuni.
Nici măcar acum nu pot vizualiza ce contracte mai sunt active și până in ce dată in contul meu de client!!!
Dacă incerc să le vizualizez mesajul care apare este:
Ultimele documente generate pentru acest produs nu au fost semnate digital!
la 19-09-2024 01:03 PM
Update
M-a băgat în seamă un admin al comunității.
L-am provocat la un chalenge. 😁
Să vedem ce va urma.
In continuare in cont nu pot vedea contractele invocate, e acelasi mesaj din 11 iunie ți până in prezent,
Ultimele documente generate pentru acest produs nu au fost semnate digital!
In continuare nu am cum sa fac prelungire de abonament.
la 19-09-2024 02:31 PM
Update la update,
Admin-ul se implică...
la 19-09-2024 02:58 PM
Bine ai venit in comunitate!
Pacat ca lucrurile sunt asa intortochiate si a trebuit o interventie prin comunitate.
la 19-09-2024 03:02 PM
Măcar dacă s-ar rezolva așa și ar fi foarte bine!
Dacă se rezolvă revin.
la 21-09-2024 07:50 AM
Ieri am fost într-un magazin Orange Communications(Constanța, B-dul Tomis 79) încercând să rezolv prelungirea contractelor și aflu următoarele :
1. Nu pot face in magazin prelungirea de abonament pentru cele 2 numere de mobil conform ofertei Orange.ro afișată pe site, decât dacă achiziționez și un telefon mobil cu toate că oferta de pe site la prelungire abonament nu te condiționează de achiziția unui nou telefon!
2. Prelungirea de contract la Internet+TV , despre care am aflat că e in vigoare în magazinul Orange România, nu este în vigoare și în magazinul Orange Communications! Și mai aflu că, iarăși nici in acest caz nu pot face prelungirea în condițiile ofertei de pe Orange.ro .
3. Din data de 11 iunie 2024 și până acum, conform datelor OROC am avut mai multe contracte de furnizare Internet+TV la care aș fi renunța ?!? Și toate aceste contracte făcute fără acordul sau știința mea...
4. Este firesc să nu pot vedea și accesa contractele și anexele la contracte din contul de client căci ce să vezi ar fi vechi, cu toate că in baza lor mi se emit facturi!
În concluzie săptămâna ce vine, voi mai face o încercare de prelungire a contractelor într-un magazin Orange Romania.
ÎNCĂ NU AM REZOLVAT PROBLEMA, NU AM REUȘIT SĂ OBȚIN UN DOCUMENT DIN CARE SĂ REIASĂ OBLIGAȚIILE CONTRACTUALE ALE PĂRȚILOR IMPLICATE ÎN ACEST MOMENT.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor