la 16-03-2023 10:43 AM
Salutare! M-am trezit astazi cu abonamentul suspendat. Factura e platita ieri, din aplicatie. La 300 sun degeaba, imi spune ca e suspendat si sa sun la 1930. Acolo sun tot degeaba, am facut toti pasii pentru confirmarea platii, tot nimic.
Aplicatia nu merge, erori peste tot (si daca intru la help) iar daca incerc sa intru pe deranjamente ma redirectioneaza pe site. Ca sa fiu mai clar: deschid aplicatia, intru la deranjamente, primesc un redirect unde imi spune sa instalez aplicatia (cea din care am initiat pasii)
Ce altceva pot face sa deschid un canal de comunicare?
16-03-2023 05:39 PM - editat 16-03-2023 05:39 PM
Îmi pare rău de situația ta, dar în acest caz e vina ta, pt că ai întârziat atâtea zile cu plata, iar acum vrei sa se rezolve instantaneu. Trebuia să iei o cartelă de 5 euro și făceai hotspot de pe telefon sau rugai un vecin să-ți de-a voie la wifi ul lui și așa nu pierdeai o zi de muncă.
la 16-03-2023 05:47 PM
am mai incercat, nu merge asa. si acum sunt pe hotspot, am 2 telefoane dar am nevoie de fibra, lucrez cu fisiere imense. stiu ca e greseala mea si o platesc, nu am ce sa comentez aici. in acelasi timp stiu cum functioneaza providerii, am aproape 20 de ani in IT. sunt cateva click-uri ca sa dea drumu la robinet, in comparatie la telekom functiona instant chestia asta (e acelasi app cu reskin, am mai patit cu plati ce au ramas agatate si eu am primit confirmarea dar de fapt nu era facuta). suntem totusi in 2023 si orange e ditamai gigantu. da, e greseala mea si platesc pentru ea, dar sa ma pedepseasca ca-n clasa a 3-a ca nu mi-am facut tema si n-am voie sa ies afara deja e cel putin penibil 🙂 gata, ca mi-a ajuns pe azi.
multumesc inca o data pentru informatii, m-ati ajutat mult sa ajung la ei
la 17-03-2023 09:50 AM
Adrian, s-a rezolvat situația?
la 17-03-2023 10:07 AM
da, multumesc! n-as fi reusit fara voi 🙂 awesome people!
lectii invatate: fara incredere in plata prin aplicatie, la ghiseu se rezolva problemele, plata in avans ca sa fiu cat se poate de sigur ca n-o sa mai trec prin situatia asta din cauza mea.
la 17-03-2023 10:09 AM
Ne bucurăm și mulțumim pentru confirmare! Te mai așteptăm în Comunitate.
la 17-03-2023 10:40 AM
Ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback!!! Te mai așteptăm pe aici, eventual cu soluții pt problemele altora care apelează la Comunitate. 🙂
Toate cele bune!!!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor