anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Smart TV Stick

andremra07
Începător

Buna ziua! Va rog frumos sa ma ajutati.

Pe vremea cand era fostul telekom am facut un abonament acum 4 ani in care includea un telefon si smart tv stick. 

Problema este ca si acum platesc pentru el in aplicatie vad ca este aceasta optiune. Din cate am citit pe internet se spune ca acesta este de fapt in chirie fapt pentru care eu n-am stiut am crezut ca platesc de fapt rata la el. Cum as putea face? Trebuie sa il returnez? Ma gandesc ca la cat am platit pana acum puteam sa iau 2 chiar 3 smart stickuri in acest fel. Cum ma puteti indruma? Multumesc!

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Trebuie să îi întrebi pe ei din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj. Acolo completezi câmpurile necesare și pui întrebarea/ întrebările care te interesează, iar apoi dai ,,Trimite".

Sper să reușești!

Succes!

DanielaH
Moderator

@andremra07, putem întreba și noi colegii. Trimite-ne, te rog, codul tău de abonat în mesaj privat. Mulțumim.

DanielaH
Moderator

Salut din nou, @andremra07!

Predarea echipamantului depinde de modalitatea prin care l-ai achiziționat. Dacă l-ai cumpărat în rate, atunci nu este necesară predarea, Dacă l-a luat în chirie cu discount 100%, atunci trebuie predat.

Te așteptăm în continuare să revii în mesaj privat cu codul de abonat pentru a putea colegii să verifice situația ta punctuală. Mulțumim.