la 16-03-2023 10:43 AM
Salutare! M-am trezit astazi cu abonamentul suspendat. Factura e platita ieri, din aplicatie. La 300 sun degeaba, imi spune ca e suspendat si sa sun la 1930. Acolo sun tot degeaba, am facut toti pasii pentru confirmarea platii, tot nimic.
Aplicatia nu merge, erori peste tot (si daca intru la help) iar daca incerc sa intru pe deranjamente ma redirectioneaza pe site. Ca sa fiu mai clar: deschid aplicatia, intru la deranjamente, primesc un redirect unde imi spune sa instalez aplicatia (cea din care am initiat pasii)
Ce altceva pot face sa deschid un canal de comunicare?
la 17-03-2023 09:50 AM
Adrian, s-a rezolvat situația?
la 17-03-2023 10:07 AM
da, multumesc! n-as fi reusit fara voi 🙂 awesome people!
lectii invatate: fara incredere in plata prin aplicatie, la ghiseu se rezolva problemele, plata in avans ca sa fiu cat se poate de sigur ca n-o sa mai trec prin situatia asta din cauza mea.
la 17-03-2023 10:09 AM
Ne bucurăm și mulțumim pentru confirmare! Te mai așteptăm în Comunitate.
la 17-03-2023 10:40 AM
Ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback!!! Te mai așteptăm pe aici, eventual cu soluții pt problemele altora care apelează la Comunitate. 🙂
Toate cele bune!!!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor