la 16-03-2023 10:43 AM
Salutare! M-am trezit astazi cu abonamentul suspendat. Factura e platita ieri, din aplicatie. La 300 sun degeaba, imi spune ca e suspendat si sa sun la 1930. Acolo sun tot degeaba, am facut toti pasii pentru confirmarea platii, tot nimic.
Aplicatia nu merge, erori peste tot (si daca intru la help) iar daca incerc sa intru pe deranjamente ma redirectioneaza pe site. Ca sa fiu mai clar: deschid aplicatia, intru la deranjamente, primesc un redirect unde imi spune sa instalez aplicatia (cea din care am initiat pasii)
Ce altceva pot face sa deschid un canal de comunicare?
la 01-10-2025 09:33 PM
E praf sistemul: confirmarea platii din cont imi tot spune ca nu e buna suma, numarul 0374300300 imi apare ca invalid sunand de pe Vodafone.
Desi am platit prin cont folosind un card bancar tot pe degeaba - imi apare la plata 0, dar tot suspendat e contul.
Incerc sa folosesc deranjamente dar acolo imi apare sa efectuez plata si un buton mare plateste. Bineinteles pagina ma duce la lista de facturi cu suma de plata 0....
la 02-10-2025 08:48 AM
Salut, Radu!
Ne poți oferi, te rog, codul de abonat? Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta.
la 16-03-2023 11:53 AM
nu merge 300, imi spune ca e suspendat si se inchide apelul. la 0374300300 am reusit sa fac confirmarea platii dar nimic altceva nu merge. daca incerc sa aflu detalii (sun de pe un vodafone, ca nu merge de pe orange fiind suspendat) imi cere numarul de telefon orange, il introduc, spune ca e gresit. l-am introdus de vreo 5 ori.
pe django am reusit sa dau de cineva de la serviciul clienti care, surpriza, imi spune sa sun la 300. incredibil.
da, stiu ca e vina mea ca am intarziat plata. dar sa nu poti comunica cu o firma de comunicatii... ce sa mai zic
la 16-03-2023 11:59 AM
a 3-a oara raspund, nu mai scriu iar tot ca deja incep sa ma enervez. nu merge 300
la 16-03-2023 12:13 PM
Atunci, nu ai alta solutie decat sa mergi la un magazin OROC sau sa mai ai rabdare un pic, sa se vada plata in sistem. In ce oras esti?
la 16-03-2023 12:26 PM
cluj-napoca. adica nu e ok orice orange shop? cum stiu care e OROC?
la 16-03-2023 12:52 PM
Daca esti in Cluj ar trebui sa scapi rapid. Vezi magazinele Orange pe harta, aici: https://www.orange.ro/shops/
Cu mov sunt cele OROC.
la 16-03-2023 12:54 PM
pot sa bag mana in foc ca nu mi-au aparut cele mov pana acum :)) de la 8 dimineata caut, cred ca o iau razna de la nervi. multumesc tare mult!
la 16-03-2023 01:29 PM
1. Piata Marasti nr. FN, sensul giratoriu, Cluj-Napoca
2. Str. O. Petrovici nr. 2, Cluj-Napoca
la 16-03-2023 03:21 PM
Cu drag
la 16-03-2023 12:14 PM
Numai pe orange.ro/contact din sectiunea "Trimite-ne un mesaj" sau direct pe acest link poti lua legatura cu ei: https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
la 16-03-2023 12:38 PM
va dau un sfat , un sfat care nu face"cinste" portocalei" NU mai platiti (deocamdata) factura de pe aplicatii telefonice , platiti de pe web de pe site .
la 16-03-2023 05:04 PM
inca nu merge, am gasit magazinul si am platit inca o data tot, ei spunand ca in 10-15 minute ma reconecteaza. au trecut 2 ore. stiu ca e greseala mea, incerc sa o repar si ei efectiv nu vor. va multumesc pentru raspunsuri si rabdare, o zi minunata sa aveti!
la 16-03-2023 05:06 PM
Cu plăcere!!!
Nu le-ai arătat dovada plății, de ce te-au pus sa plătești din nou?
la 16-03-2023 05:13 PM
am aratat dovada platii (am facut-o si sunand la numerele vietii care mai mult nu merg), dar pentru ca lor le apare inca "in procesare" au zis ca de obicei dureaza 24 de ore pana se proceseaza (deci azi la 19:38 aprox ar fi 24 de ore). problema mea e ca nu pot lucra fara internet si am vrut sa incerc rezolvarea cat de repede ca sa nu pierd o zi de munca. practic am platit a 2-a oara la alegerea mea (stiu ca ce am platit ieri o sa intre lunile urmatoare, nu ma deranjeaza). foarte frustrant, urasc visceral orange. doar prostii de genul asta am patit cu ei, am renuntat acum 13 ani si uite ca acum iar am treaba cu ei, fortat de imprejurari (au cumparat telekom, singurul provider de fibra din zona mea).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor