anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange Games - cum mă abonez și dezabonez

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Actualizare informații abonare și dezabonare Orange Games - 26.09.2024

Salut tuturor!

Ne-am gândit să facem acest topic dedicat pentru a răspunde la întrebarea activării și dezactivării Orange Games. Aplicația Orange Games este un magazin virtual cu peste 1000 de jocuri pentru Android, fără reclame, cu monede sau bonusuri nelimitate în joc. Abonamentul pentru jocuri costă 1,18 euro/ săptămână (TVA inclus).

Am observat că sunt utilizatori care reclamă faptul că au primit sms de la 8358 cu mesajul "Ai activat cu succes abonamentul pentru jocuri din aplicatia Orange Games disponibila pe https://oran.ge/OROGames  Prima saptamana este gratuita, apoi vei fi taxat cu 1.18 euro/saptamana (TVA inclus)...." sau mesajul "Plata in valoare de 1.18 euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes...." și în continuare puteți vedea și pașii pentru dezabonare.

Cum mă ABONEZ?

1. Din pagina dedicată:

Procesul de abonare este momentan disponibil doar pe versiunea mobilă a paginii aplicației, urmând să fie disponibil în curând și pe versiunea de desktop. 

2. Din Orange App Center si Huawei App Gallery:

  • Descarci aplicația Orange Games
  • La prima deschidere a aplicației apare o fereastră pop-up care solicită abonarea. După bifarea secțiunii de acord cu termenii și condițiile, apeși butonul “Abonează-te” si se ajunge la pagina de confirmare abonare unde se apasă “ DA”

MihaelaA_0-1727335833146.png

Cum mă DEZABONEZ?

Atenție: Dezinstalarea aplicației nu este echivalentă cu dezabonarea.

1. Prin trimiterea unui SMS gratuit cu textul STOP la numărul 8351 (disponibil din 18 oct. 2023).

2. Din aplicație:

  • Dacă nu ai aplicația instalată, o instalezi - Orange Games. Accesezi secțiunea “Abonament  => Abonamentele Mele”. Aici se văd informațiile despre abonamentul activ
  • Apeși butonul “Dezabonare”, apoi se va vedea ecranul de confirmare a dezabonării
  • Vei avea în continuare acces la jocurile din abonament până la expirarea perioadei abonamentului existent activat

3. Pe site-ul www.jocuri.orange.ro, unde trebuie să te autentifici cu numărul de telefon pe care plătești abonamentul, accesezi secțiunea "Abonamentele mele" și confirmi acțiunea "Anulează" (disponibil din 26 septembrie 2024).

Cum accesez abonamentul Orange Games printr-o rețea Wi-Fi?

  • Selectează opțiunea “Înregistrare” din meniul aplicației Orange Games, care apare atunci când apeși pe colțul din stânga sus al ecranului, apoi urmeazi pașii indicați în continuare
  • Introduci numărul de telefon Orange
  • Vei primi prin SMS un cod PIN
  • Introduci codul PIN.

Mai multe informații despre aplicația Orange Games aici.

1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut tuturor!

Începând din 26 Septembrie 2024, serviciul Orange Games poate fi accesat si pe portalul web www.jocuri.orange.ro.

Puteți accesa acest serviciu atât prin aplicația Orange Games disponibilă pentru telefon și tabletă cu sistem de operare Android, ca și până acum, cât și pe site-ul www.jocuri.orange.ro.

În plus, am actualizat topicul cu ultimele informații cu privire la abonarea și dezabonarea Orange Games.

Vizualizare soluţie în postul original

77 Răspunsuri 77

Max_1
Începător
Eu am o alta problema sotia mea nu poate sa se dezaboneze deoarce nu are aplicatia instalata . Eu nu ma mai aflu pe teritoriul Romaniei cand vreau sa instalez aplicatia sa o dezabonez imi zice ca nu este disponibila pe teritoriul tari in care ma aflu. Cum pot dezabona alt fel ?

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, Max. Bine ai venit în comunitate. Pentru că în această situație este nevoie de verificarea contului, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail asociată contului My Orange). Te așteptăm înapoi în comunitate cu vești bune 🙂

Max_1
Începător
Servus Mihaela Sa rezolvat problema rapid si promt iti multumesc.

CristianSTC
Începător
Buna ziua, Acest topic NU raspunde situatiei descrie de dvs: Am observat că sunt utilizatori care reclamă faptul că au primit sms cu mesajul "Plata in valoare de x euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes" și în continuare puteți vedea și pașii pentru dezabonare. Mi se pare ca tratati superficial ceea ce poate fi o tentativa de frauda! Eu sunt unul din utilizatorii care au reclamat acest lucru. Nu am avut instalata aplicatia Orange Games NICIODATA pe dispozitivul meu, nu am parcurs niciodata pasii de activare ai acestui abonament. Cu toate acestea m-am trezit cu cost suplimentar si mesajul descris si de dvs, in doua randuri. Daca prima data am fost convins de colega dvs din call center ca a fost activat probabil din greseala din MyOrange, a doua oara m-am documentat mai bine pentru a descopri ce anume activeaza (am dispozitiv blocat cu parola), nu mi se aplica si am ajuns la concluzia ca sunt victima unei fraude pe care Orange nu vrea sa o cerceteze pentru ca, citez: "nu sunt multe sesizari." Va rog sa detaliati cum se poate activa serviciul Orange Games, daca aplicatia nu a fost si nu este instalata pe un dispozitiv. Iar daca acest lucru nu este posibil, de ce clientii sunt notificati prin SMS si taxati in consecinta? Multumesc!

Perfect adevărat, asa am pățit și eu, în august și acum în noiembrie. Cică se instalează dacă acivezi"ceva", dar nu știu ce este acel ceva. Și eu consider ca cei de la Orange profita de noi și cred ca ar trebui sa facem reclamație la protecția consumatorului sau pur și simplu sa plecam la alți operatori, sa rămână fără clienți.

Salut, @CristianSTC !

Avem un topic nou pentru acest subiect, pe care îl găsești aici. Acesta cuprinde informații despre cum te poți abona la Orange Games de la un banner de pe internet și pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru dezabonare.

Dar despre abonarea fara sa introduci nici un numar si sa fara sa validezi prin introducerea vreunui pin, de ce nu scrieti?

Koko_1
Junior entuziast
Ma identific 100%cu situatia lui CristianSTC.Ori este o frauda la mijloc ori Orange SA a facut o subscriptie pe spatele abonatilor...Sper sa aflam candva un punct de vedere oficial.PS:Intre timp a trebuit sa instalez acea aplicatie,sa constat ca sunt deja abonat si sa ma dezabonez.

DanielaH
Moderator
Am discutat situațiile semnalate de voi și cu colegii noștri de la departamentul tehnic care ne-au explicat că există 2 variante prin care este posibilă tarifarea pe numere de telefonie mobilă, fără ca aplicația să fi fost instalată vreodată în telefon: 1. Dacă sunt conectat prin date mobile Orange și vreau să mă abonez la Orange Games, aplicația detectează numărul meu de telefon. Dacă în schimb sunt conectat la o rețea WiFi, aplicația nu detectează numărul din telefon și îmi cere să îl completez eu manual. Pot completa orice număr de telefon, inclusiv al altcuiva, care nu are aplicația instalată. Pe acel număr de telefon se va primi un cod PIN prin SMS. După confirmarea codului PIN se va face tarifarea pe numărul respectiv. Acest lucru implică acces la numărul/ telefonul respectiv pentru a putea vedea codul primit prin SMS. 2. Un telefon cu număr Orange face hotspot, iar eu mă conectez la hotspot cu telefonul meu și accesez Orange Games. Abonarea se va face pe numarul Orange care face hotspot, similar cu ce am specificat mai sus. La fel, acest lucru implică acces la telefonul respectiv din moment ce eu mă conectez la hotspotul acestuia.

Anonim
Neaplicabil

@DanielaH nu vi se pare că ceea ce spun colegii dvs. sfidează logica și bunul simț? Aceeași explicație mi-au servit-o și mie... era în plină pandemie și explicația nu stă în picioare...

Oricum nu e deloc onest ca să trimiți un PIN pe un anumit număr de telefon și să taxezi telefonul care doar servește internet prin hotspot. Că eu aceasta am înțeles... sau am înțeles greșit?

În varianta 1 se trimite cod PIN pe numărul de telefon introdus la plesneală și ca să activezi Orange Games trebuie să introduci acel PIN. Explicați-mi cu ați putea, dumneavoastră personal, să folosiți numărul meu de telefon pentru a accesa Orange Games? PIN-ul e la mine... da? Eu sunt la 200 kilometri de dumneavoastră...

În varianta 2 să presupunem că e un copil conectat la hotspotul de pe telefonul unuia dintre părinți, își instalează aplicația Orange Games, folosește numărul lui pe care primește PIN dar e facturat părintele? Noaptea minții și dintr-un anumit punct de vedere e un abuz de încredere față de client din partea Orange ca să nu spun că din punct de vedere legal... nu vă pasă.

Marius_8
Începător
Eu am descarcat aplicația și nu sunt abonat dar, sunt la a doua plata de 1.18 euro.

Andrei_Levei
Începător
Buna ziua, Aceeasi problema am intampinat-o si eu. M-am trezit cu cost suplimentar pentru Orange Games fara a fi activat sau a fi fost intrebat daca doresc sa activez aplicatie. Nici macar nu am avut aplicatia instalata pe telefon. Conform carui contract a activat Orange aceasta aplicatie?

Fdinu81
Începător
Multumim pentru tutorial si raspunsul venit de la departamentul tehnic insa in ambele situatii tehnice 1 si 2, clientul ar trebui sa doreasca sa acceseze aplicatia Orange Games, ceea ce este clar ca nu este cazul de fata. Clientii de mai sus reclama ca nu au auzit niciodata de aceasta aplicatie. Si eu am fost nevoit sa urmez tutorialul de mai sus pentru a ma "dezabona" de la un asa zis abonament. Cei de la Orange vor trebui sa ofere explicatii pertinente, sa isi ceara scuze si sa ramburseze aceste sume facturate fara consimtamantul clientului

Cyde
Începător
Salutare,acum aproximativ 2 ore eram in masina si primesc minunatul mesaj in care cica am fost taxat cu minunata suma de 1.18 euro sau mai bine zis m-am abonat la ceva ce nu am instalat in telefon in viata mea. Nici o problema luni dimineata am sa fac o sesizare la ANPC sa vedem ce parere au despre aceasta speta.....

TatianaVasile
Începător
Si eu am aceeasi problema. Fara a ma abona si a primi nici un SMS de activare, am primit 4 mesaje pt plata a 1.18€ in 4 saptamani consecutive. Cautand pe Internet am gasit rezolvarea prin instalarea aplicatiei Orange Games si a ma dezabona. La istoricul jocurilor nu apare nici un joc descarcat, ceea ce demonstreaza ca nu am folosit acest serviciu in mod constient. Am sa contactez Orange pt ca este clar ca este o frauda pe care Orange nu este interesat sa o adreseze. Daca nu, si Protectia Consumatorului poate ajuta.