Asistenta Orange Smart Home
![George_4 George_4](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13891055_e4e0e77dd2cdf8f5_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2019 12:07 AM
As dori si eu sa stiu la ce numar se poate suna pentru ajutor special celor cu abonamente Smart home. in momentul de fata numarul 408 si celelat numar dedicat celor din alte retele nu functioneaza. am deschis nenumarate tickete in alte ramuri call center si degeaba, nu raspunde nimeni, si nu revine nimeni cu nici un telefon.
cine ma poate ajuta cu aceasta problema, as aprecia un sfat.
cine ma poate ajuta cu aceasta problema, as aprecia un sfat.
5 Răspunsuri 5
![teacher_ teacher_](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13361932_b8ae528b6c196bba_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2019 12:33 AM
Salut! Modalitățile de contact sunt urmatoarele!: Apel la nr unic 300, din rețea, Chat-ul Djingo
Serviciul suport clienți, apel la nr. 401.. poți să ceri de la cineva care e client sa suni de pe Nr lui eventual
0374300300, Nr de telefon pentru contact, va trebui sa selectezi Nu sunt abonat...
Sau pe din contul tău My Orange, secțiunea Urgente-asistenta
Ai aici și alte detalii... https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
https://www.orange.ro/eContact/
Îmi pare rău pentru situația ta!
![Ascary Ascary](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13042120_d1784d2a4a140f14_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2019 12:54 AM
Poate ne spui ce probleme ai cu serviciul Smart Home. Ai deja încheiat acest contract? Probleme cu echipamentul? Așteptăm mai multe detalii poate te putem ajuta. Toate cele bune.
![Vio73 Vio73](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13041902_9765f3988ecdbbf1_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2019 08:34 AM
Se sună la 300 sau 0374300300, dacă nu ai un telefon Orange. De asemenea, se poate lua legătura cu Chat Djingo din contul My Orange sau prin email la adresa serviciul.clienti@orange.ro. Din cont poți să iei legătura prin secțiunea ,,Contact", etc.
Succes!
![svetalex svetalex](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13056070_4b56a9d3db16c825_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2019 12:07 PM
@George ne poți spune mai multe detalii legat de situația pe care o întâmpini? Poate te putem ajuta mai rapid :).
Sau dă un search în comunitate și vezi dacă a mai fost abordată situația pe care o întâmpini
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2019 12:15 PM
@George_4, ai reușit să iei legătura cu Serviciul Clienti? Ai rezolvat situația cu abonamentul Smart Home?
![](/skins/images/A6E04C8389896A2E53063A159FC14C17/responsive_peak/images/icon_anonymous_message.png)