la 21-06-2024 11:28 AM
Salut eu am luat de 7-8 luni internet wifi de la Orange cu viteza de 2000 cel mai bun da nu merge niciodată cu așa viteza merge maxim 400 și merge și cam prost doar folosind 3 telefoane fara calculator sau leptop și cred că plătesc aiurea niste bani in plus
Ar trebui să renunț la abonament ??
Sau exista soluție sa rezolve problema ??
21-06-2024 11:44 AM - editat 21-06-2024 12:15 PM
Salut,
Pe cablu ce viteze ai?
Cu ce telefon testezi viteza?
Daca te descurci cu aceste viteze ar fi recomandat sa treci la Fiber 1000/500.
Însă din păcate ai un contract pe care trebuie să-l respecți.
In primul rand trebuie sa te asiguri că ai echipamentele care suporta aceste viteze.
Daca ai totul în regula pe partea de echipamente va trebui sa te înarmezi cu răbdare și să faci sesizare către serviciul clienți.
la 21-06-2024 12:58 PM
@Anonim a scris:
[...]
Însă din păcate ai un contract pe care trebuie să-l respecți.
[...]
As merge mai mult pe "din fericire, va trebui sa respecti contractul". Foarte important ce aparatura detine si cum o foloseste. Daca cineva din casa foloseste streaming (un televizor pe Netflix, altul pe Disney, un calculator pe youtube sau cu descarcari de soft sau actualizari) si el face teste de viteza, e normal ca aparatul lui sa prinda mai putin, dar, global, sa ajunga cu vitezele spre cele promise.
la 21-06-2024 01:00 PM
Nu am decât trei telefoane și am făcut test doar cu un telefon
la 21-06-2024 01:03 PM
Pentru 3 telefoane era mai mult decât suficient fiber 1000.🙂
la 21-06-2024 01:07 PM
Cum am menționat anterior, pentru a putea testa acele viteze este necesar echipament corespunzător, adică telefon care să să fie mai nou, chiar 5G. Cele deja cu 2-3 ani, mai mult de câteva sute de Mbps.... nu duc.
la 21-06-2024 01:14 PM
Ce model ai? Cum exemplificam mai jos, am doua telefoane de generatie noua (Honor si Huawei) unul accepta WiFi 6 (cu vitezele specifice), al doilea doar WiFi 5. Nu stiu exact cat duce Honor, dar pot sa confirm ca poate duce 500Mbps cat am viteza maxima disponibila la mine acasa.
la 21-06-2024 01:02 PM
Corect orice obligație este o fericire.
"Din păcate" in sensul că 2 ani e blocat pe acest abonament bun sau rău.
21-06-2024 11:46 AM - editat 21-06-2024 11:47 AM
@Matac88: Bun venit în Comunitatea Orange. Dacă ai sesizat anumite probleme privind viteza internetului, îți recomand să faci mai întâi unele teste de viteză și să le atașezi aici la acest topic. Apoi, este de analizat ce tip de telefoane folosești. Suportă viteze mari sau nu? Deci depinde de model. Pe notebook ai făcut teste să vezi dacă funcționează similar?
Orice neclarități sau divergențe (cu date concrete) le poți înainta către Orange contactându-i printr-una din variantele de contact de aici: https://www.orange.ro/contact/
la 21-06-2024 12:52 PM
Salutare!
Ca o comparatie:
Dintre toate, Honor ajunge la viteze de aproape 500Mbps (cat am viteza maxima in contract) doar pe WiFi 6, iar Huawei Nova 8i ajunge pe la aproximativ 300 (pe WiFi 5), tot pe acolo si cu laptopul Asus. Restul au tehnologie cu care nu are sens sa fac teste (televizoarele accepta WiFi 5, dar cred ca este irelevant pentru teste si nici nu am facut pe ele).
Daca vrei parerea mea personala: orice depaseste 500Mbps e plata degeaba pentru un consumator casnic. Utilitatea va tinde spre 0 daca nu folosesti aparatura care sa consume simultan spre 2.000Mbps. Pana acum, nu am reusit sa depasesc 200Mbps ca varf de consum simultan. Daca stai la casa/vila, s-ar putea sa merite pentru "future proof", dar revenim la parerea anterioara daca sunteti 3-4 persoane care nu consuma simultan streaming.
21-06-2024 01:15 PM - editat 21-06-2024 01:17 PM
Salutare!
Și eu am avut ceva probleme și am schimbat canalul din ,,Auto" pe 116 și a sărit pe wifi, de la aproximativ 1000 Mbps, la 1950 Mbps.
Sigur, am modificat doar la 5ghz!
Deci încearcă și poate se rezolvă!
Dacă tot nu merge, anunță-i pe ei și dacă nu reușesc să rezolve, poți cere downgrade la abonament.
Baftă!
la 25-06-2024 02:01 PM
@Matac88, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 25-06-2024 02:04 PM
Nam rezolvat nimic
la 25-06-2024 03:13 PM
Salutare!
Ce anume ai incercat si a dat gres? Poate fi o problema generata de router (un bug, o setare neimplementanta corect, etc), de cablaj (fibra pusa cu indoituri) sau o problema in zona ("la stalp"). Cei de la Tehnic ti-au dat mai multe informatii?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor