la 19-07-2024 07:03 PM - editat ultima oară la 23-07-2024 09:46 AM de DanielaH
la 19-07-2024 07:10 PM
Super! Sunt sigur ca superiorii lui vor fi foarte incatati de asta. 🙂
Ai idee cumva si ce anume a modificat sau ce s-a facut mai exact ca sa functioneze? Ar putea ajuta si pe altii.
Oricum, bravo, Ionut, si din partea mea (noastra). Nu se intampla foarte des sa primim astfel de feedback-uri. Si e pacat. Pentru ca feedback-ul, atat pozitiv cat si negativ, ajuta foarte mult. Din pacate, foarte multi oameni considera feedback doar ce intra in sfera de “reclamatii”. Si nu e deloc asa.
Astfel incat, eu unul, iti multumesc frumos ca ti-ai facut timp sa impartasesti cu noi (clienti ca si tine, in mare parte), experienta asta. 🙂
la 19-07-2024 07:14 PM
O situație neplăcută, însă mă bucur că a avut un final fericit.
Într-adevăr în cadrul serviciului clienți Orange există și oameni foarte dedicați și pricepuți.
Ne poți detalia problema avuta și dacă ne poți spune ce a făcut operatorul pentru a remedia situația.
Ar fi de mare ajutor membrilor care poate se confruntă cu aceeași problema.
Mulțumim pentru informațiile oferite!
la 19-07-2024 08:56 PM
Salutare!
Mă bucur că mai sunt și oameni care scriu în Comunitatea Orange să mulțumească pentru servicii sau unor angajați care și-au făcut treabă!
Sper să mai auzim și de astfel de cazuri!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor