anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Multumesc pentru acces filme si seriale Orange TV Go

Eusebio
Începător
Buna ziua! 
Multumesc! M-am confruntat cu faptul ca nu puteam accesa filme si seriale si nici unele posturi TV Go. Am sunat  3 zile in sir la serviciul clienti( unde am asteptat zeci de minute , contra cost, sa vorbesc cu cineva si tot nu am reusit) , apoi am sunat la 300. Ce-i drept, toti copiii aia cu care am vorbit au fist draguti dar nici unul nu s-a priceput sa-mi rezolve problema. Am fost dat pe mana celor de la servicul tehnic care, dand dovada de o indolenta crasa, m-au lasat sa astept 3 zile fara sa faca nimic. Dupa 3 zile  am sunat din nou la 300 si am ajuns 
sa discut cu un tanar de la serviciul tehnic, tanar pe nume Ionut Ciutacu( sper sa ii fi retinut bine numele) care , in sfarsit , a stiut ce sa faca sa rezolve probema mea. Nu m-as fi obosit sa scriu acest mesaj oarecum inadecvat dar in conditiile in care am trimis peste 10 mesaje si am dat 5 telefoane in 3 zile fara sa imi poata cineva rezolva probema,  chiar am dorit sa evidentiez rabdarea si, mai ales, priceperea acestui tanar de la serviciul tehnic (IONUT CIUTACU). Dintr-o pleiada de nepriceputi, s-a gasit acest copil sa rezolve in 10 minute ceea ce geniile celelalte nu au reusit in 3 zile. Il felicit si sper sa auda si sefii lui, chiar merita apreciat.  
3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Super! Sunt sigur ca superiorii lui vor fi foarte incatati de asta. 🙂

Ai idee cumva si ce anume a modificat sau ce s-a facut mai exact ca sa functioneze? Ar putea ajuta si pe altii. 

Oricum, bravo, Ionut, si din partea mea (noastra). Nu se intampla foarte des sa primim astfel de feedback-uri. Si e pacat. Pentru ca feedback-ul, atat pozitiv cat si negativ, ajuta foarte mult. Din pacate, foarte multi oameni considera feedback doar ce intra in sfera de “reclamatii”. Si nu e deloc asa.

Astfel incat, eu unul, iti multumesc frumos ca ti-ai facut timp sa impartasesti cu noi (clienti ca si tine, in mare parte), experienta asta. 🙂

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

O situație neplăcută, însă mă bucur că a avut un final fericit.

Într-adevăr în cadrul serviciului clienți Orange există și oameni foarte dedicați și pricepuți.

Ne poți detalia problema avuta și dacă ne poți spune ce a făcut operatorul pentru a remedia situația.

Ar fi de mare ajutor membrilor care poate se confruntă cu aceeași problema.

Mulțumim pentru informațiile oferite!

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Mă bucur că mai sunt și oameni care scriu în Comunitatea Orange să mulțumească pentru servicii sau unor angajați care și-au făcut treabă!

Sper să mai auzim și de astfel de cazuri!