anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Interfață mai transparentă, prietenoasă

Stavarachecami
Începător
O interfață mai transparentă! Cum ar fi sa fie afișate mai vizibil numerele de contact , eventual pentru fiecare segment ( de ex. Confirmare activare prepay)? Am economisi timp și nu am mai suna pentru a vorbi cu un operator
3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember
@Stavarachecami: Apelul la 300 nu e funcțional? *100# nu are opțiunile necesare pentru gestionarea de exemplu a activării unei opțiuni? Online prin chatbot-ul Djingo nu obții informațiile care te interesează? La câte probleme ar putea fi/exista, poate o "carte de telefoane" ar acoperi lista de numere directe necesare contactării unui consultant. În plus, indiferent pentru ce problemă dorești inițial o discuție cu un consultant, vei putea ulterior rezolva si alte solicitări prin același apel/consultant. De asemenea multe informații le afli direct, fără apel, ci doar accesând simplu contul tău MyOrange.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bună@Stavarachecami, Ca peste tot, și în acest domeniu este întotdeauna loc și de mai bine! Cred că orice părere, impresie, atitudine poate conta, iar la un moment dat, cine știe, poate va fi pusă în aplicare! Cred că pentru asta a fost creată Comunitatea Orange, pentru a culege date de la noi, cei care folosim produsele și serviciile Orange și probabil, pentru a se aduce unele îmbunătățiri, ținându-se cont de ceea ce spunem ( feedback). În spiritul celor spuse anterior, cred că pot interveni schimbări în bine, inclusiv la capitolul cerut de tine, dar asta nu ține de noi, utilizatorii de rând, ci de Orange! Sper să ți se împlinească dorința!

FaraUnID
Campion certificat
Cred ca ai vrut sa spui o interfata cu un design ceva mai aerisit si intuitiv, ca daca ar fi transaprenta nu ai mai intelege nimic. In principiul este corect ce spui tu, iar in materie de web development si web design exista o regula de aur care spune faptul ca daca un utilizator nu gaseste informatia dorita din maxim 3 click-uri sunt sanse mari sa-l pierzi. Pe de alta parte in My Orange exista sectiuni aflate in lucru de cca 4 ani de zile. Din punctul meu de vedere acest aspect este sublim si spune cam tot.