anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau sa îmi închid abonamentul, am cateva zile de când l-am deschis

Gabicr777
Începător

Salut,vreau sa îmi închid abonamentul, menționez că am cateva zile de când l-am deschis, ce mi se întâmplă?

Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember

Salut! Dacă ai făcut abonament online, poți inchide în termen de 14 zile, fără costuri suplimentare cu returnarea telefonului, dacă există. Dacă ai luat din magazin abonament, fără telefon sau alt aparat, tot așa îl vei putea rezilia în termen de 30 de zile de la data solicitării cu plata serviciilor și discountului primit. Ia legătura cu cei de la Orange din secțiunea contact sau din My Orange. Succes! 

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Dacă l-ai făcut online sau telefonic, poți renunța în termen de 14 zile, fără alte obligații.

Poți să iei legătura cu persoana care ți l-a încheiat telefonic sau pe chat Djingo:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/?utm_term=orange&utm_content=323938029+-+699528376469&utm_id=...

Dacă nu,  le scrii din secțiunea Contact, mai jos unde apare Trimite-ne un mesaj și adaugi codul de abonat sau numărul de telefon și urmezi pașii:

https://www.orange.ro/contact/?utm_term=orange&utm_content=17065660465%20-%20695469371721&utm_id=170...

Posibil să fie unele costuri, dacă nu mai ești în cele 14 zile, în care ai drept de reziliere fără bătăi de cap.

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

daca e online, daca nu ai primit contractul fizic si nu l-ai semnat, poti sa refuzi oferta. Daca ai semnat…e mai complicat. 

Dar curiozitatea mea ar fi: de ce vrei sa-l inchizi? De ce l-ai deschis in primul rand? Ce s-a schimbat intre timp?

Client Orange

Razvan
#StarMember

Salut! Dacă ai făcut abonament online, poți inchide în termen de 14 zile, fără costuri suplimentare cu returnarea telefonului, dacă există. Dacă ai luat din magazin abonament, fără telefon sau alt aparat, tot așa îl vei putea rezilia în termen de 30 de zile de la data solicitării cu plata serviciilor și discountului primit. Ia legătura cu cei de la Orange din secțiunea contact sau din My Orange. Succes! 

MCostel
Cunoscător

Buna,

Cum ai încheiat abonamentul online,telefonic sau in Orange shop?

 

Anca07
#StarMember

Buna Gabi,

Ai luat decizia finala de a-l inchide? Sau inca analizezi aceasta decizie? Poti oferi feedback ce te-a nemultumit sa renunti la abonament, pentru ca cei de la Orange sa isi poata imbunatati serviciile oferite.

Seara faina!🌙