la 28-05-2024 04:06 PM - editat ultima oară la 28-05-2024 04:12 PM de IoanaAn
Buna! Mi s-a furat telefonul,am restrictionat apelurile,doar ca acuma vreau sa le activez inapoi si nu mai stiu ce parola am pus cand am ales această opțiune…cum as putea sa gaseac acea parola ?
la 29-05-2024 09:12 AM
@BizauIrina, cum ai făcut restricționarea apelurilor? La Serviciul Clienți sau din contul My Orange? Dacă nu-ți mai amintești parola poți apela la 300 sau poți merge într-un Orange shop.
Te așteptăm să ne confirmi că s-a rezolvat.
la 28-05-2024 04:18 PM
Salutare!
Acea parola a fost pusa pe telefon (aparat)? Cum ai restrictionat apelurile (din cont sau ai declarat cartela/telefonul furat si ai cerut sa fie blocata cartela SIM)?
la 28-05-2024 09:32 PM
Cu siguranță din cont.
la 29-05-2024 01:55 PM
De acolo stiam ca se blocheaza cu totul accesul la servicii, nu doar apelurile (eu asa am inteles: blocat apeluri, nu neaparat si utilizarea cartelei).
la 29-05-2024 02:09 PM
Din momentul în care nu mai ai SIM-ul, apeluri sau cont.... eu zic ”tot aia”.
la 28-05-2024 04:51 PM
Parola inițială este 0000.
Încearcă să contactezi serviciul clienți Orange.
la 28-05-2024 04:59 PM
Parola o poti sti doar tu, pt ca tu ai setat-o si e aceeasi cu care ai restrictionat apelurile. Nu mai tii minte cum ai facut? Banuiesc ca ai restrictionat apelurile de curand... Daca nu mai reusesti, ar trebui sa mergi la un magazin Orange, daca esti titulara. Telefonic nu stiu daca merge, trebuie sa ii poti convinge ca tu esti titulara abonamentului.
la 28-05-2024 05:47 PM
Salutare!
Pentru început, gândește-te un pic și poate îți amintești parola. Dacă nu reușești,
încearcă să contactezi Serviciul Clienți prin Chat Djingo și îi spui asistentului virtual problema, iar dacă nu reușește să te ajută, te va transfera la un operator uman :
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sau din aplicația My Orange - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne . Pentru început, încearcă cu asistentul Djingo și dacă nu reușești, te transferă la un operator.
Dacă nici cu varianta asta nu reușești, mergi la un magazin Orange Shop cu actul de identitate și vei reuși cu siguranță!
Baftă!
la 29-05-2024 09:12 AM
@BizauIrina, cum ai făcut restricționarea apelurilor? La Serviciul Clienți sau din contul My Orange? Dacă nu-ți mai amintești parola poți apela la 300 sau poți merge într-un Orange shop.
Te așteptăm să ne confirmi că s-a rezolvat.
la 30-05-2024 09:34 AM
@BizauIrina, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor