anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Valoare eronata abonament

Bogdann
Junior

Care e motivul pentru care una este valoarea abonamentului (in EUR) afisata in cont si alta este valoarea facturata? Evident, o valoare facturata mai mare decat cea afisata in cont.

Ca exemplu, un abonament de 7 EUR (afisat in cont) este facturat la 7.5577 EUR (atat iese, nu se poate rotunji la 2 zecimale), folosind cursul de schimb afisat in factura. Vorbesc de valoarea fara TVA!

20 Răspunsuri 20

delfinas
#StarMember

Bogdan, bun venit in Comunitate!!!

In lei, cat costa factura?

Nu are relevanta costul in lei.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Posibil să fi avut vreo majorare de abonament în trecut și de aia.

Dacă nu ai costuri suplimentare, poți întreba pe chat Djingo ce se întâmplă.

Poți s-o faci din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne (transfer operator).

Sper să reușești!

Succes!

Da, sunt convins ca s-a majorat "din oficiu" (unilateral) abonamentul. Am folosit Djingo, dar degeaba. Am vorbit si cu un operator, insa a spus ca el nu poate sa vada in contul meu. 

Problema mea este ca in cont imi arata la 2 dintre abonamentele pe care le am un cost de 7 EUR (care ester costul final, inclusiv TVA), iar pe factura am 7.5577 EUR fara TVA (adica 9 EUR cu TVA).

Deci una imi arata in cont si alta e pe factura. Normal ca nu e normal 🙂

Pololică
#StarMember

Salutare!

Abonamentul a fost activat cu 2-3 zile inainte de data facturarii?

Poti face comparatie cu o factura anterioara?

Poti pune aici detalierea facturii (doar detalierea a ce se factureaza, nu si datele personale)?

Abonamentele sunt de foarte multi ani active.

Da, pot, dar nu e relevanta valoare, nici nu conteaza, am scris-o doar pentru a sublinia problema.

Detalierea nu o pun pentru ca, dupa cum am spus, nu conteaza.

 

Problema este, repet, ca suma (costul) afisat in contul meu (My Orange) este mai mic decat suma de pe factura pentru 2 dintre abonamente.

Dacă nu e un caz concret, atunci e simplu: Abonamentul respectiv a fost supus unei majorări, crescând valoarea, dar rămânând același nume.

FLo1
#StarMember

@Bogdann: Bun venit în Comunitate. Pe factură, referitor la abonamente ce apare ca facturat, pentru ce perioadă și cu ce valoare? Este o singură linie menționată la ”Abonamente” cu numele aferent abonamentului (probabil FUN7)? În funcție de răspuns, se poate clarifica situația.

Ma refer strict la valoarea abonamentului (linia din factura aferenta costului abonamentului) pentru 1 luna (normal).

In aplicatie apare costul abonamentului de 7 EUR (asta este inclusiv TVA). Pe factura apare echivalentul a 9 EUR (cu TVA).

Corect. Pentru că a fost supus în două rânduri unor majorări cu cât 1euro. De aceste majorări ai fost anunțat la momentul respectiv, în factura anterioară lunii cu abonamentul majorat. Poți observa acest aspect în facturile din lunile anterioare (posibil chiar și cu un an în urmă).

Da, asta am aflat. Aici problema este natura juridica a notificarii (nu intru in detalii), asta ca o paranteza la cele 2 majorari. Dar asta este alta poveste.

Pai, daca stii deja de cele doua mariri (7.5577E fara TVA + 19% TVA = 9E), unde anume este nedumerirea? De la 5.88E fara TVA s-a ajuns la 7.56E fara TVA (cifre rotunjite la 2 zecimale). Nu  te-ai sesizat la facturile care au venit marite?

Din noiembrie 2022 nu mai sunt abonat, dar, inainte sa ajunga factura la mine cu marire (noiembrie 2022), am primit SMS de notificare prin care eram instiintat de factura (si da, citesc SMS-urile si am vazut din prima diferenta de dimensiune fata de cele anterioare). Practic, la momentul respectiv am avut doua notificari:

  • una prim SMS (ceva de genul "... factura contine o notificare de modificare contractuala" sau  ceva de genul)
  • factura propriu zis (era pagina a doua, dar stiam din SMS ca trebuie s-o citesc cap coada pentru a vedea ce anume se modifica).

Problema (nedumerirea) este ca in cont apare un cost si pe factura alt cost. Pana la urma informatia din cont este o informatie legala. La fel si informatia din factura, insa aici poti contesta sumele in anumite conditii. Daca tu vezi in cont un cost si pe factura alt cost, atunci nu te intrebi care informatie este cea corecta? Banii se numara si cand ii primesti, dar si cand ii gasesti, si, mai ales, cand ii dai :)) Mai citeste si printre randuri.

Bogdann, ceea ce menționezi că apare în cont este NUMELE opțiunii. Găsești valoarea abonamentului cu TVA inclus și în cont. De exemplu,  la un FUN7€ majorat în două etape cu câte 1€ vei avea cost 9€(inclusiv TVA). Simplu.