anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

înșelată de cei din magazinul Orange din Auchan Pitești

Buna ziua mi sa modificat perioada contractuala și nu am fost informata despre aceasta și nu am semnat nici un contract cum sa procedez 

6 Răspunsuri 6

Anonim
Neaplicabil

Faci o sesizare către Orange și ceri rezilierea contractului sau renegocierea acestuia.

https://www.orange.ro/contact/

Daca nu obții un rezultat favorabil te adresezi către ANPC.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Te-au sunat de la Ofertare? Cand ai observat lucrul asta? In principiu, modificarea perioadei vine cu o noua oferta, sau un nou abonament. Ai fost sa faci o inlocuire de SIM sau cum ai ajuns in acel magazin?

Incerc doar sa inteleg in ce context s-ar fi putut face acea modificare pe cont.

Client Orange

Am trecut o cartela prepay pe abonament și de acolo sa făcut prelungirea fara a semna vreun contract sau discuta despre prelungirea abonamentului

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cei din Auchan sunt parteneri Orange. Păcat că recurg la asemenea mizerii, dar asta este. Faci sesizare din secțiunea Contact și reclami aceste aspecte.

 

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

Am făcut reclamație și mă sfătuit să merg in magazin 

 

Evident, trebuie mers din nou acolo.