la 20-11-2025 07:23 PM
Buna seara, am un abonament cu 2 numere ce urmează să se încheie în martie 2026 , adică în următoarele 4 luni, acum 2 zile am făcut o solicitare la un alt operator pentru portare , după care am fost sunat de un un operator Orange încercând să îmi propună o anumită oferta pe care am refuzat , după care mi sa spus că sunt pasibil la un cost de reziliere in valoare de de vreo 700 lei și ceva , țin să precizez că eu dețin abonament pentru 2 numere in care plătesc pe luna aproape 80 de lei pe lună ,se poate sa mi se ceara o anumită aceasta sumă de 700 pentru inca 4 luni de abonament rămase, vă mulțumesc.
la 21-11-2025 11:17 AM
Salut! Dacă beneficiezi în prezent de reducerea abonamentelor curente, la rezilierea lor vei plăti cv reducerilor primite pe 20 de luni din perioada minimă contractuală. Ca și recomandare, rămâi la Orange în următoarele 4 luni și vei plăti 320 lei în loc de 700 lei.
la 20-11-2025 07:38 PM
Salutare!
Depinde de reducerile, bonusurile și tot ce s-a mai primit.
Îți dau exemplu ce am întâlnit eu: am cerut închiderea unui abonament de net fix Digi de 17 lei rural, cu o lună înainte de expirarea. Mi s-au cerut 320 lei, cu toate că plăteam și ultima lună. Bineînțeles că am decis să mai rămân și astfel am scăpat ulterior lejer.
Deci da, se poate!
la 20-11-2025 07:43 PM
Mersi mult de informație.
la 22-11-2025 05:57 AM
Treci man pe cartelă! It's better!
la 21-11-2025 11:17 AM
Salut! Dacă beneficiezi în prezent de reducerea abonamentelor curente, la rezilierea lor vei plăti cv reducerilor primite pe 20 de luni din perioada minimă contractuală. Ca și recomandare, rămâi la Orange în următoarele 4 luni și vei plăti 320 lei în loc de 700 lei.
la 21-11-2025 11:25 AM
Mersi de răspuns , dar nu mi se pare logic, un exemplu ar fi , orice comerciant oferă un produs la reducere, tu că client îl achiziționezi la jumătate de preț pe cât era reducerea sau 30 la sută , și după 7 zile sau 48 ore vrei sa îl returnezi , comerciantul are dreptul să îți ceara aceea reducere de 30 la sută sau cealaltă jumate de preț înapoi care sa reflecte prețul produsului inițial.
la 21-11-2025 05:07 PM
Salut @Mirceamirv,
Compari mere cu pere, serviciile pe baza de abonament nu sunt produse pentru care ai drept de retur. Un abonament vine cu un contract la baza unde ambii participanți s-au angajat sa facă ceva. Un produs cu drept de retur nu are aceleași condiții ca un abonament. Totuși, pentru abonamente încheiate la distanta poți sa renunți gratuit la ele in primele 14 zile.
Nu ne-ai spus motivul pentru care vrei sa pleci la alt operator, ai putea sa ne zici?
la 21-11-2025 05:24 PM
Motivul🙂 cum ai specificat mai sus , nu poți să compari merele cu perele,. Sper sa fi mulțumit de răspuns , la fel cum am fost și eu mulțumit de afirmația ta🙂,
la 21-11-2025 05:29 PM
Și o să mai adaug ceva , nu este nici o clauză care specifica faptul că o dată ce am platit ceva de ce am beneficiat, trebuie să mai plătesc diferenta din urmă dacă nu vreau să mai plătesc, suna mai logic să plătesc lunile până la sfârșitul contractului, și nu ceva ce am beneficiat și am platit, sper că am fost destul de explicit la problema care a fost supusă.
la 21-11-2025 09:25 PM
Mai multe detalii despre ce trebuie sa plătești găsești la punctul 8 din contractul semnat cu Orange, denumit si Încetarea Contractului.
la 21-11-2025 09:17 PM
Rolul meu nu e sa te mulțumesc, rolul meu e sa informez corect ca mai apoi sa poți reflecta la ceea ce ai scris tu. 🙂
la 21-11-2025 07:40 PM
Ai rabdare, peste 4 luni apar oferte de nerefuzat la ceilalti...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor