la 14-06-2025 11:24 AM
Buna ziua,
Ieri seara am optat pentru portarea unui abonament Vodafone la Orange (abonament smart plus), am selectat optiunea eSIM si pana in acest moment am primit doar sms/e-mail in care a trebuit sa selectez intervalul dorit de portare si cam atat. Observ ca mi s-a alocat un numar temporar, dar intrebarea mea este cum intru in posesia acelui cod QR pentru activare ESIM? Trebuie sa merg neaparat intr-un magazin fizic?
Multumesc!
la 14-06-2025 12:44 PM
Salutare!
Ai cont creat în comunitate, ar trebui să ai și unul în My Orange. Ai încercat să accesezi contul My Orange?
la 14-06-2025 03:32 PM
Salut @Florincretu! Durata unei portări este de minim 3 zile lucrătoare, așa cum menționam și pe subiectul (topicul): [Tutorial] 10 sfaturi (pași) de luat în considerare în cazul portării unui număr de telefon Orice alte modificări ale numărului temporar și obținerea unui QR pentru eSIM vor fi ulterior validării procesului de portare, adică după ce vei fi anunțat că portarea este finalizată. În acest moment, poți obține un eSIM doar pentru numărul temporar generat/alocat până după portare.
la 15-06-2025 08:17 PM
Salutare, @Florincretu! Bine ai venit în Comunitate! 😊 Răspunsurile de mai sus ți-au fost de ajutor? Dacă mai ai întrebări sau nelămuriri, suntem aici să te ajutăm.
la 16-06-2025 10:11 AM
Florin, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor