anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

SMS Activare Orange Family

floring83
Începător

 Buna,

 

Am activat un al treilea abonament pe contul meu Orange si la activare am primit sms-ul din atasament. 
Doar ca nu gasesc in MyOrange vreo varianta prin care sa activez acel bonus. 
Care e procedura?

 

Multumesc. 

image.jpg

1 Soluţie acceptată‚

Salut! 
SMS-ul primit a fost trimis automat si a ajuns la tine dintr-o eroare, deoarece aceasta oferta nu poate fi accesata. In schimb, te poti bucura de resursele incluse prin contract. Ne pare rau pentru confuzie si speram ca nu ti-am creat un disconfort.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare! 

Nu trebuie să faci nimic concret, pentru că se activează în mod automat, sau cel puțin așa ar fi normal. Trebuie doar să îndeplinești condițiile de aici. 

Dacă nu se activează automat, ceri ajutorul lor din secțiunea Contact .

Vio73_0-1737128285107.jpeg

 

Baftă!

DanielaH
Moderator

Florin, s-a rezolvat cu bonusul? Este totul în regulă?

Salut,

Inca nu s-a activat. Nu stiu daca dureaza mai mult sau are legatura cu faptul ca fiind abonamente de valoare mai mica, nu sunt eligibil. Desi, in acest caz, nu stiu de am primit acele sms…

@floring83, in aceste situații cel mai bine contactezi serviciul clienți prin chat și solicită informații despre acest bonus.

Eu nu puteam activa un bonus si operatorii chat au fost de ajutor.

Aceștia au acces la contul tau și pot rezolva problema foarte ușor.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Dacă te referi strict la bonusul acela de 100 GB, nu cred că mai există la oferta nouă Orange Family.  Sunt altfel de bonificații, care sunt trecute în link-ul dat de mine anterior, mai jos, la ,,Întrebări frecvente" și constau în reduceri de câte 2 euro / abonament, dacă acesta depășește 10 euro.

Shadow1
Explorator

Bonusul de 100gb apare la cost control abia după ce termini traficul inclus în abonament, atunci va începe sa se consume din cei 100gb, cel puțin la mine asa era când aveam bonusul de 100gb. 

DanielaH
Moderator

@floring83, ne poți trimite în mesaj privat numărul pe care s-a primit SMS-ul? Când l-ai primit?

Vom ruga și noi colegii să verifice situația ta.

Am trimis in privat. 

Multumesc. 

Mulțumesc pentru detalii. Revin când primesc un răspuns de la colegi.

Salut! 
SMS-ul primit a fost trimis automat si a ajuns la tine dintr-o eroare, deoarece aceasta oferta nu poate fi accesata. In schimb, te poti bucura de resursele incluse prin contract. Ne pare rau pentru confuzie si speram ca nu ti-am creat un disconfort.