Suspendare abonament
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2025 06:18 PM
Cum pot sa reactivez abonamentul? Mi a fost suspendat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
20-01-2025 06:22 PM - editat 22-01-2025 10:23 AM
Buna,
Poți începe prin plata facturii restante.
Trebuie să știi faptul că reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante.
Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, iar suma incasata coincide cu valoarea totală de plată, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați
În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare.
Ai mai multe informații în linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/factura-plati-si-consum/suspendarereconectare

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2025 06:59 PM
Salutare!
Plătești factura restantă imediat din My Orange și ai rezolvat instant problema.
Detalii despre plata online ai aici .
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-01-2025 01:20 PM
@Lavinia26, s-a rezolvat situația? S-a reconectat abonamentul?
