anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

sesizare pe mail, lipsa raspuns

dincaf
Junior

Am trimis un mail la reclamatii@orange.ro cu detalii despre neconcordanta dintre factura si contractul recent incheiat. Concomitent am discutat pe chatbox despre o pate a problemei, fara sa o rezolv insa.

Azi primesc un mail in care mi se spune "In urma solicitarii am verificat contul dumneavoastra si am observat faptul ca intre timp ati discutat cu un operator privind serviciile Orange."

Cum trebuie sa procedez pentru a primi raspunsul adecvat? La 300 nu pot ajunge la reclamatii privind situatia mea: factura este diferita de contract.

 

 

 

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ar trebui insistat pe chatul din aplicația my Orange. Prin chat poți atașa poze și poți cere un număr al sesizarii. Cere trimiterea datelor către departamentul abilitat pentru verificare.

Sper sa reușești!

Se pare că au un obicei in a fura clienții. Abonament 5,5 euro și după 5 luni au factura 114 Ron...hoție pe fata...5 luni au respectat contractul, după caută să te fura..... Din 5 operatori cu care am vb 3 au recunoscut că e greșeală și 2 sau făcut că plouă că așa trebuie sa fie.... Fugiți de Orange cat puteți..... Niste hoți... Sesizări făcute...cică așteaptă până o sa fi contactat...aștepți și platesti dublu...tactica de a fura.

Din păcate, operatorii chat nu pot rezolva direct această problemă. Ei vor transmite sesizarea ta către departamentul competent, unde va fi analizată, iar ulterior vei primi un răspuns.

DanielaH
Moderator

@dincaf, s-a rezolvat/ clarificat situația?

Nu am primit raspuns

Îmi pare rău :((

Ai cumva numărul sesizării? Putem ruga și noi colegii să verifice care este statusul.

Am facut 2 reclamatii, una pt ca nu functionau serviciile, si una pentru diferenta de valoare intre factura si contract. Am primit la un moment dat un mail ca sesizarea cu numarul 277381498 a fost rezolvata pt ca as fi vorbit cu un operator. Banuiesc ca se refera la functionarea serviciilor, despre asta chiar am vorbit cu cineva. La sesizarea detaliata, cu calcule, referitoare la contract si factura, nu am primit un numar de inregistrare. Deci, nu stiu ce sa va raspund, imi pare rau.

Mulțumesc pentru detalii. Există o sesizare deschisă care este în atenția colegilor noștri spre verificare. Îți recomandăm să aștepți răspunsul lor legat de soluționare. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

DanielaH
Moderator

@dincaf, s-a rezolvat situația?