la 24-02-2024 09:01 PM
Salutare tuturor!
Aș dori să-i întreb pe cele/cei cu vechime mai mare în rețea dacă se respectă acel termen de 9 zile lucrătoare în care trebuie soluționate cererile de reziliere abonament și trecere la Prepay?
Ce se întâmplă în cazul nerespectării, de către Orange, a acelui termen?
la 24-02-2024 10:47 PM
În acele ”9 zile lucrătoare” vei fi contactat pentru a se afla dacă te răzgândești, dacă este ireversibilă solicitarea ta, dacă poate preferi alte modificări la abonamentul actual. În caz de ”neînduplecare” solicitarea de trecere pe PPY își urmează cursul, iar după 30 de zile (adică începând cu ceea ce ar fi fost data de facturare a lunii următoare) vei fi trecut pe PPY. Posibil treptat, nu peste noapte: mai întâi serviciile de voce și SMS, iar apoi cele de date. În tot acest timp pentru funcționare sigură și completă recomand ”restart” cel puțin la câteva ore, în cele vreo 2-3 zile de la închiderea PPD și trecerea pe PPY.
24-02-2024 09:08 PM - editat 24-02-2024 09:53 PM
Salutare!
În mod normal da, dar concret, vei vedea. Nu avem noi de unde să știm ce se va întâmpla, pentru că suntem în mare parte tot clienți, dar putem să sperăm că termenul asumat va fi respectat. Nu știu de unde este acest termen, dar dacă îl ai dat undeva de ei, mă gândesc că va fi respectat.
Succes!
la 24-02-2024 10:21 PM
Îl am din SMS-ul primit, în care mi se comunica și numărul de înregistrare al cererii mele.
la 24-02-2024 09:26 PM
9 zile? Asa scrie in contract? Eu stiam de cel putin 30 de zile.
la 24-02-2024 10:19 PM
În SMS-ul primit de mine scrie că voi fi contactat de un consultant în 9 zile lucrătoare pentru discutarea cererii mele, de la data înregistrării ei.
Doream să aflu dacă se respectă acest termen.
la 24-02-2024 10:27 PM
Da, dar sunt lucrătoare (adică două săptămâni). Eu am fost sunat în intervalul respectiv. Poate fi marți, sau poate fi vinerea viitoare.
Cererea își va păstra timpii de soluționare (cele 30 de zile), dar un operator te va suna sa te întrebe de ce renunți și dacă îți poate oferi alt abonament.
Totuși, au mai fost excepții de la regulă (apelul sa fi venit după 10 zile)
Sper să nu fie cazul.
la 25-02-2024 05:46 AM
Am înțeles! Probabil că vei fi contactat in termenul respectiv, și apoi, dacă nu se schimbă nimic între timp, în timp de 30 de zile, vei fi trecut la prepay. Acum înțeleg mai bine ce ai vrut să spui.
la 24-02-2024 10:47 PM
În acele ”9 zile lucrătoare” vei fi contactat pentru a se afla dacă te răzgândești, dacă este ireversibilă solicitarea ta, dacă poate preferi alte modificări la abonamentul actual. În caz de ”neînduplecare” solicitarea de trecere pe PPY își urmează cursul, iar după 30 de zile (adică începând cu ceea ce ar fi fost data de facturare a lunii următoare) vei fi trecut pe PPY. Posibil treptat, nu peste noapte: mai întâi serviciile de voce și SMS, iar apoi cele de date. În tot acest timp pentru funcționare sigură și completă recomand ”restart” cel puțin la câteva ore, în cele vreo 2-3 zile de la închiderea PPD și trecerea pe PPY.
la 26-02-2024 07:02 PM
În cazul meu termenul s-a respectat.
Azi am fost sunat și ar trebui să trec la Prepay începând cu următoarea dată de facturare, fără taxe de reziliere sau altele asemenea.
la 26-02-2024 07:22 PM
Te așteptăm cu impresii despre noul plan tarifar ales ca utilizator PPY și acomodarea ta cu PPY în loc de abonament.
la 26-02-2024 08:33 PM
Desigur, după ce voi avea ce prezenta.
la 26-02-2024 07:44 PM
Super! Suna bine! Bine ai venit la cartela. 😄
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor